حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان خبر داد:

بازداشت کلاهبردار فروش حواله‌های صوری خودرو در رودان

بازداشت کلاهبردار فروش حواله‌های صوری خودرو در رودان

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از دستگیری متهم کلاهبرداری و عامل فروش حواله‌های صوری خودرو در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ مجتبی قهرمانی، رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: فردی که با فروش حواله‌های صوری خودرو به شهروندان رودانی از آنها میلیاردها تومان وجه نقد دریافت کرده بود، دستگیر شد.
 وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: با دریافت شکایات متعدد با موضوع کلاهبرداری از طریق فروش حواله‌های صوری خودرو در رودان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت.
 رئیس‌کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه متهم پس از دریافت مبالغ قابل‌توجهی از مال‌باختگان، پاسخگوی تماس‌های تلفنی و مراجعات آنها نبوده است، عنوان کرد: به دستور مقام قضایی بلافاصله باتوجه‌به شگرد متهم، هویت و مخفیگاه وی، شناسایی و در یک عملیات پلیسی فرد موردنظر دستگیر شد.
 قهرمانی یادآور شد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب رودان با تجمیع پرونده‌های مشابه و در بررسی ابعاد مختلف موضوع، مشخص شد تاکنون ۱۱ نفر از شهروندان رودانی از این فرد به‌عنوان کلاهبرداری شکایت کرده‌اند.
 رئیس‌کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه جبران خسارت مال‌باختگان و اعاده حقوق آنها اولویت اصلی دستگاه قضایی استان است، تصریح کرد: براین‌اساس به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان مأموریت داده شد برای استیفای حقوق مال‌باختگان پیش از صدور کیفرخواست، تدابیر لازم را اتخاذ کند که در نتیجه آن توافقاتی با متهم به‌منظور رد مال و بازگرداندن مبالغ دریافتی صورت‌گرفته است.
 وی همچنین با تأکید بر اینکه متهم مذکور تا زمان تسویه‌حساب کامل و تحویل مبالغ و وجوه اخذ شده به مال‌باختگان در زندان به سر خواهد برد، خاطرنشان کرد: روند تحقیقات قضایی در خصوص اتهامات این فرد در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودان ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از