حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

ایران یک‌ رکن اصلی تامین امنیت منطقه است
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

ایران یک‌ رکن اصلی تامین امنیت منطقه است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: کشورهای همسایه به فعالیت بی‌نظیر پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آگاه شدند و می‌‌دانند که کشورهای غربی نمی‌توانند امنیت آن‌ها را برقرار کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در دیدار با فرماندهان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در هرمزگان که به مناسبت سالروز تاسیس پدافند هوایی ارتش در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: تنگه هرمز، خلیج‌فارس و دریای عمان تحت اشراف کامل پدافند هوایی است و این مهم اهمیت استراتژیکی این منطقه را می‌رساند.

 وی عنوان کرد: کشورهای همسایه فعالیت بی‌نظیر پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آگاه شدند که کشورهای غربی و مستعمر نه تنها نمی‌توانند امنیت آن‌ها را تامین کنند؛ بلکه نمی‌توانند امنیت خود را نیز تامین کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که معادلات بین‌المللی در حال تغییر است، تصریح کرد: بسیاری از کشورها حتی کشورهای به ظاهر اسلامی چشم امید به حمایت از کشورهایی نظیر اسرائیل را داشتند که در حال حاضر در حال تماشا هستند که این کشورها از تامین امنیت خود در مانده‌اند.

 عبادی‌زاده، با اشاره به تصمیم‌های حکیمانه رهبر انقلاب (حفظه‌الله) پیرامون پدافند هوایی، بیان کرد: رهبر انقلاب در بخش‌های مختلف و پیشرو همواره راهبری و گفتمان‌سازی را بر عهده دارند.

وی، با بیان این نکته که مردم از فعالیت‌های پدافند احساس امنیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: خدای ناکرده اگر دشمن بتوانند از پدافند هوایی عبور کند، مردم ضربه را لمس خواهند کرد. این امر نشان دهنده اهمیت پدافند هوایی است و امنیت روانی حاکم‌بر جامعه محصول اقتدار و فعالیت‌های بی نظیر پدافند هوایی است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، تشریح کرد: اگر دشمن توان و شجاعت مقابله و پاسخ دادن به حملات و ضربه‌های ایران را ندارند، نتیجه اقتدار پدافند هوایی است که بسیار ارزشمند است.

عبادی‌زاده، گفت: پدافند هوایی متناسب با دانش و قدرت روز جهان در حال نقش‌آفرینی است. تداوم پیشرفت پدافند هوایی هم‌پای تکنولوژی‌های روز جهان باعث ایجاد چتر امنیت هوایی بالای سر مردم ایران شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از