حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

جانشین فرماندهی سپاه هرمزگان:

هدف دشمنان خارج‌نمودن قطار انقلاب از ریل است

هدف دشمنان خارج‌نمودن قطار انقلاب از ریل است

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این بودند که با ایجاد اغتشاشات جلوی پیشرفت قطار انقلاب را بگیرند، گفت: با ورود دوستداران نظام و آحاد مردم این نقشه دشمن نقش‌برآب شد.

سرتیپ دوم پاسدار هدایت‌الله امیری، در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: سال ۱۳۵۷ یک انقلابی در کشور ایران به وقوع پیوست که شاید هیچ کسی فکر نمی‌کرد که دامنه این انقلاب در تغییر نظم جهانی دنیا اثرگذار باشد.


جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: اما شاید دشمن بهتر از ما به عمق اهداف انقلاب پی برده بود؛ لذا از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرد که به شیوه‌های مختلف در برابر انقلاب اسلامی قرار بگیرد.


وی با بیان اینکه دشمنان از همان اوایل انقلاب در موضوعات عمومی و تجزیه‌طلبانه ورود کرده بودند و تلاش کردند که این انقلاب را در نطفه خفه کنند و موفق نشدند، تصریح کرد: پس از آن به سراغ صدام رفتند و یک جنگی را علیه ملت ایران تحمیل کردند که هشت سال ملت ما را درگیر آن کرد و با نگاه حکیمانه امام راحل به آن عنوان دفاع مقدس داده شد و در نهایت چون دفتاع بود، حق علیه باطل پیروز شد.


 سردار امیری گفت: ماهیت انقلاب اسلامی با ماهیت جبهه استکبار بسیار متفاوت است، تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای دنیا به دودسته تقسیم می‌شدند که بخشی از آنها سلطه‌گر بودند و بخشی دیگر نیز سلطه‌پذیر و نقطه اسف‌بار آنجایی بود که کشورهای سلطه‌پذیر سلطه را پذیرفته بودند؛ اما انقلاب اسلامی این فرهنگ را به دنیا مخابره کرد که در مقابل سلطه می‌شود ایستاد و اکنون می‌توان گفت در یک تقسیم‌بندی دنیا را به بخشی از استعمار و بخشی از اسلام قرارداد و امروز در برابر استعمار ایستاده است.


به گفته جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان؛ نگاه ما نگاه تمدنی به دنیا است و دشمنی غرب با ما نیز دشمنی تمدنی می‌باشد و به هر روشی تلاش می‌کنند که جلوی این انقلاب بایستند و امروز شاهد تلاش‌های دشمنان برای به کف خیابان کشیدن مردم کشورمان بوده‌ایم.


وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات ریاست‌ جمهوری که شکل گرفت و دولت مردمی آیت‌الله رئیسی روی کار آمد، خاطرنشان کرد: نگاه دولت به درون کشور و استفاده از توان داخلی بود که دشمنان این عملکرد را برنتابیدند و دشمن تلاش کرد برجام را به کشور تحمیل کند و از شیوه‌های مختلفی برای تحقق این موضوع وارد عمل شده بود.


 امیری ادامه داد: اما دشمن در سال گذشته بعد از اینکه دولت کارهای خوبی در راستای توسعه روابط اقتصادی و تجاری انجام داد، احساس کرد که اگر بخواهد در برابر این نظام بایستد باید از ابزار برجام خود استفاده کند؛ اما با شروع ماجرای فوت خانمی در تهران، با استفاده از ابزار روانی و شروع جنگ شناختی در قالب ابزار رسانه در ذهن بخشی از جوانان فریب‌خورده اثر گذاشت که با درایت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بخش زیادی از این فریب‌خوردگان جبهه خودشان را در برابر دشمنان مشخص کردند.


جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این بودند که با ایجاد اغتشاشات جلوی پیشرفت قطار انقلاب را بگیرند، گفت: با ورود دوستداران نظام و آحاد مردم این نقشه دشمن نقش‌برآب شد.

وی تأکید کرد: البته نظام استکبار هیچ‌وقت بیکار نمی‌نشیند و به دنبال ایستادگی در برابر نظام حق است و فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری می‌تواند خنثی‌کننده اقدامات شوم دشمنان باشد.


 امیری خاطرنشان کرد: امروز باید هوشیار باشیم و می‌بینیم که در غزه، دشمن تلاش کرد که واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد و سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از حمله بی‌رحمانه اسرائیلی‌ها یک عملیات روانی خوبی بر علیه دشمنان بود و چهره واقعی رژیم موقت صهیونیستی و استکبار به‌ خوبی تبیین شد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از