حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرماندار رودان:

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

فرماندار رودان گفت: آسان‌ترین و موثرترین عمل صالح، حضور در انتخابات است و تمامی مدیران اجرایی باید برای برگزاری انتخاباتی سلامت و باشکوه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ سالاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودان با اشاره به ویژگی‌های شاخص شهید جمهور آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: اخلاص و مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی این شهید گرانقدر است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: انتخابات صحنه بزرگ مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است که باید برای برگزاری به نحو احسن آن تلاش شود.

فرماندار رودان با اشاره به آغاز بکار ستاد انتخابات شهرستان رودان از تعیین ۱۱۸ شعبه اخذ در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با هوشیاری کامل برای برگزاری انتخابات آماده شوند.

وی بر لزوم مدیریت مصرف برق در ادارات هم تاکید کرد و گفت: باید تا ۴۰ درصد کاهش مصرف برق را در دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

سالاری در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه امامت و ولایت بیان کرد: گرامیداشت این ایام یک تکلیف است که باید برای آن بیش از پیش کار شود.

فرماندار رودان برنامه‌ریزی دقیق را برای اوقات فراغت خواستار شد و افزود: به همت امام جمعه رودان قرارگاه فرهنگی شهرستان فعال شده و با مشارکت مناسب در این حوزه برای اوقاف فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی دقیق و تاثیر گذار شود چرا که راه اثر بخشی برنامه‌های اوقات فراغت آسیب شناسی است و قریب به ۳۰ هزار دانش آموز شامل این طرح می‌شوند که باید از ظرفیت دستگاه‌های دیگر و نهادها هم استفاده شود.

وی با اشاره برخی دستاوردهای دولت متعدد و بزرگ سیزدهمین در حوزه‌های ورزش و آموزش خواستار برنامه‌ریزی دقیق جهت استفاده آنها در طرح اوقاف فراغت شد.

سالاری با اشاره به در پیش بودن هفته صنایع دستی از راه‌اندازی روز بازار در رودان خبر داد و خاطر نشان کرد: ادارات متولی تلاش خود را برای راه‌اندازی این فعالیت اقتصادی در شهرستان داشته باشند.

فرماندار رودان با اشاره به در پیش بودن کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بر لزوم احصا طرح‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود و دغدغه‌مند بودن مدیران تاکید کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از