حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/29 | 2024/05/18

Logo

امام‌جمعه بندرعباس:

امام صادق(ع) ۴ هزار شاگرد تربیت کرد

امام صادق(ع) ۴ هزار شاگرد تربیت کرد

امام‌جمعه بندرعباس ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق(ع) گفت: امام صادق(ع) رئیس مذهب ما و بنیان‌گذار دانشگاه بزرگ اسلامی است که 4 هزار شاگرد را در مکتب و دانشگاه امام صادق(ع) تربیت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: همه ما مسافران سوار بر یک کشتی هستیم که یک فرد بی‌منطق اگر باعث ورود آب به کشتی شود همه ما غرق می‌شویم همه ما در جامعه سرنوشتمان یکی است و منطق اسلام است که همه ما باید نسبت به یکدیگر مسئولیت داشته باشیم.

وی ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق(ع) عنوان کرد: امام صادق(ع) رئیس مذهب ما و بنیان‌گذار دانشگاه بزرگ اسلامی است که ۴ هزار شاگرد را در مکتب و دانشگاه امام صادق(ع) تربیت شده‌اند.

امام‌جمعه بندرعباس تصریح کرد: امام صادق(ع) و سایر ائمه ما از خواسته‌اند که طوری زندگی کنیم که باعث افتخار در جامعه باشیم.

عبادی‌زاده با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان بیان کرد: ورود رئیس قوه قضائیه به استان بدون تشریفات بود و با هواپیمای معمولی آمدند و سفر پربرکتی برای استان بود و معضلاتی که برخی از آنها به۵۰ سال می‌رسید حل شد و مشکلات کهنه استان نیز حل شد.

وی  با اشاره به تعیین تلکیف کانتینرها و وسایل فراوانی که در مناطق اقتصادی هرمزگان وجود داشت، گفت: در چند سال اخیر کالاها در انبارها رسوب نمی‌شود و در بازدید رئیس قوه قضائیه از این انبارها کم‌کاری‌های که صورت گرفته بود برخورد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از