حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه حاجی‌آباد:

لزوم توجه بیشتر مردم به شبکه‌های تلویزیونی انتخاباتی

لزوم توجه بیشتر مردم به شبکه‌های تلویزیونی انتخاباتی

امام جمعه حاجی‌آباد با تأکید بر توجه ویژه مردم به شبکه‌های تلویزیونی انتخاباتی گفت: مردم با استفاده از ظرفیت این شبکه‌ها، نمایندگان اصلح انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دُری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه علم آموزی در اسلام گفت: علم آموزی و توجه به جلسات علمی در اسلام مورد تاکید پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار عليهم السلام بوده است به گونه ای که در روایات متعددی ثواب و ارزش شرکت در جلسات علم آموزی را حتی بالاتر از زیارت خانه خدا برشمردند و همچنین از توجه به احوالات بزرگان علمی می‌فهمیم که هیچ وقت برای علم آموختن دیر نیست و حتی بزرگانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با تمام مشغله و فعالیتی که داشتند زمانی را برای مطالعه و کسب علم اختصاص می‌دادند.

 وی، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم حاجی آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه افزود: مردم با حضور پرشور و با بصیرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان دادند که مردم ایران اسلامی از مردم زمان صدر اسلام هم بالاتر و بدتر هستند که البته این حضور گسترده و پرشور مردم، کار و تکلیف را برای مسئولان سخت‌تر می‌کند و باید بیش از پیش برای خدمت به مردم تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به دستور نتانیاهو به شهر رفح در جنوب غزه بیان کرد: هدف اصلی رژیم صهیونیستی، بستن راه‌های ارتباطی و خارج کردن مردم فلسطین از غزه است و این رژیم کودک‌کش سعی دارد با این حمله‌ها، برگ برنده‌ای برای شکست‌های متعدد نتانیاهو به وجود بیاورد که به لطف خدا موفق نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دری گفت: حضور مردم پاکستان در انتخابات این دوره و انتخاب نمایندگان جدید نشان داد که مردم پاکستان به دنبال تغییر قدرت هستند و با انتخابات انجام شده در پاکستان و حضور طرفداران عمران‌خان در پارلمان، کار برای ارتش این کشور سخت خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه مردم به شبکه‌های تلویزیونی انتخابانی گفت: راه‌اندازی این شبکه‌ها اتفاق خوبی است که مردم هم باید از این ظرفیت استفاده کنند و با شنیدن سخنان و برنامه‌های کاندیداها، با دقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را انتخاب کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از