حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/03/01 | 2024/05/21

Logo

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

افزایش کیفیت عرضه میوه‌‌ با بسته‌بندی مناسب

افزایش کیفیت عرضه میوه‌‌ با بسته‌بندی مناسب

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تولیدکنندگانی که در بخش بسته‌بندی استان و خدمات لجستیک میوه و تره‌بار کار می‌کنند باید تلاش کنند به دانش و امکانات روز مجهز شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان که در رأس هیأتی تجاری و اقتصادی با هدف ارتقاء سطح تعاملات بین‌المللی درمسیر توسعه صادرات غیرنفتی به کشور چین سفر است، برنامه امروز، پنجمین روز از سفر را بازدید و آشنایی با نحوه عرضه مدرن میوه و تره بار اعلام کرد.

در حاشیه بازدید هیأت تجاری هرمزگان از یکی از میادین میوه و تره بار شانگهای چین، گفت: بسته‌بندی و عملیات لجستیکی مناسب، افزایش کیفیت عرضه محصولات تره‌بار و میوه را در بازارهای داخلی و صادرات به دنبال دارد.

عادل شهرزاد با تأکید بر حرکت روزآمد در بخش عرضه مدرن محصولات کشاورزی، افزود: تولیدکنندگانی که در بخش بسته‌بندی استان و خدمات لجستیک میوه و تره‌بار کار می‌کنند باید تلاش کنند به دانش و امکانات روز مجهز شوند.

وی، توجه فعالان اقتصادی حوزه بسته‌بندی به استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان را ضروری دانست و بیان داشت: امروز فعالان اقتصادی استان نمونه‌هایی موفق و کاربردی را در یکی از میدان‌های عرضه میوه و تره‌بار شانگهای مشاهده کردند این الگوها می‌تواند در طراحی‌های جدید کمک‌کننده باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، با اشاره به توانمندی واحدهای صنعتی تولیدکننده سبدهای بسته‌بندی، گفت: برای عرضه موفق محصولات در بازارهای داخلی و خارجی همگامی با دانش روز این صنعت و استفاده از امکانات و شیوه‌های حمل و نقل لجستیکی جدید اهمیت ویژه‌ای دارد که علاوه بر حفظ کیفیت محصولات میوه و تره بار به خلق بازارهای جدید می‌انجامد. 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از