حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

امام جمعه بستک:

با حمایت از صنایع کوچک، اشتغال ایجاد شود

با حمایت از صنایع کوچک، اشتغال ایجاد شود

امام جمعه شهرستان بستک گفت: مسئولان با حمایت از صنایع کوچک، به رونق کسب و کار و اشتغال کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام حسین جهانگیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به پنجم ماه صفر، سالروز شهادت دختر سه ساله اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت رقیه(س)، اظهار کرد: سخت است که کودکی مثل حضرت رقیه از دنیا برود، کودکی که به خاطر دلتنگی نسبت به پدر در غربت و اسارت آن چنان بی‌تابی و توجه و حساسیت همگان را جلب کند و بعد کینه‌ها آنچنان زیاد باشد که از سر کودک سه ساله هم نگذرند ناجوانمردی و پستی آنان بر همگان اشکار بوده است. 

وی به مناسبت سالروز حمایت از صنایع کوچک افزود: مسئولان باحمایت از صنایع کوچک، به رونق کسب و کار و اشتغال کمک کنند.

امام‌ جمعه بستک گفت: ۲۲ مردادماه، مصادف با هفتم ماه صفر بنا به روایتی، شهادت امام مجتبی(ع) است که این مناسبت را تسلیت عرض می‌کنم. 

جهانگیری به مناسبت سالروز بزرگداشت سلمان فارسی افتخار ما ایرانی‌ها گفت: سلمان فارسی در طول تاریخ تنها کسی که غیر از خانواده نبوت هست.

وی به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بیان داشت؛ جامعه‌ای فعال آن است که اهل مشارکت باشد و تشکل‌های اجتماعی در هر جامعه‌ای، این ظرفیت رو ایجاد می‌کنند.

امام جمعه بستک، همچنین نهمین روز از ماه صفر، سالروز شهادت عمار یاسر در سال ۳۷ قمری را تسلیت عرض کرد و گفت: همان عماری ک پیامبر(ص) فرمودند، زمانی ک جنگ پیش آمد بین مسلمین ببینید عمار کدوم طرف است، در هر جبهه‌ای که باشد آن جا، حق مطلق است که در همان زمان عمار در جبهه امیرالمؤمنین بود.

جهانگیری، همچنین ۲۶ مردادماه، سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تبریک گفت و افزود: در سال ۱۳۶۹، شور و نشاط عجیبی، مملکت ما را فرا گرفت و به استقبال عزیزان آزاده‌ می‌رفتیم، لذا مسئولان از آزادگان غافل نشوند.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه شهید القدس بیان داشت: این جنایت صهیونیست‌ها نه تنها هنر نبود بلکه بزدلی و ناجوانمردانگی آنان را نشان داد و همان‌طور که حضرت آقا فرمودند،  اگر چه شهید همیشه در راه نجات بندگان خدا باک نداشته است ولیکن ما از این حادثه تلخ و سخت خونخواهی او را وظیفه خود می‌دانيم. 

امام جمعه شهرستان بستک گفت: صهیونیست‌ها به وقتش، جواب قاطعانه خواهند گرفت و این دهن‌کجی رژیم صهیونیستی به امنیت جمهوری اسلامی، جنایی بسیار پست و رذیلانه است و از این کار خود پشیمان خواهد شد. 

جهانگیری افزود: با این جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، امت‌های اسلامی به هم نزدیک‌تر خواهند شد و باعث همبستگی بیشتر امت اسلامی می‌شود و این همبستگی‌ها، روزی ثمرات شیرین خواهند داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از