حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید بازماندگان؛

اسلام، از ایران به جهان صادر شود

اسلام، از ایران به جهان صادر شود

شهید بازماندگان در وصيت‌نامه‌اش انتظار خود از مردم را شناخت اسلام و روحانيت دانسته و اظهار اميدواري كرده است: اسلام از ايران به جهان صادر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهيد محمد بازماندگان قشمي همچون ساير شهدا وصيت نامه خود را با آيه ۱۶۹ سوره آل عمران آغاز كرده و در بخشي از وصيت‌نامه خود آورده است: اكنون كه اين وصيت‌نامه را مي‌نويسم همچون دفعه قبل خودم را لايق كشته شدن در اين راه نمي‌بينم هنوز خيلي تا انسانيت و مومن واقعي شدن فاصله دارم.

وي ادامه داده است: از خداوند مي‌خواهم اگر عمر من در جهت مسلمان واقعي شدن به كار نمي‌آيد و كمكي به اسلام نمي‌كند هرچه زودتر جانم را بگيرد و به خدا پناه مي‌برم از عذاب آخرت و از روز حساب.

اين شهيد جزيره قشم افزوده است: اگر من در راه حق كشته شدم از دوستان واقعي و دلسوزان به اسلام و همگي عزيران تقاضا دارم در حق من دعا كنند از پدر و مادرم انتظار دارم از اين امتحان رو سفيد آيند؛ چون مي‌دانم كه خداوند متعال از پدران و مادران و نزديكان در اين جدايي‌ها انتظار شكيباني دارد و شايد اين بزرگترين امتحان در مورد شما باشد.

شهيد محمد بازماندگان قشمي بيان داشته است: همه ما روزي آب گنديده‌اي بيش نبوديم و سرانجام ما نيز خاك شدن است چرا اين جان را به جاي اينكه رفته رفته به نابودي رسد و اين تن را قبل از اينكه بپوسد با خدا معامله نكنيم.

وي در ادامه وصيت‌نامه‌اش انتظار خود از مردم را شناخت اسلام و روحانيت دانسته است و اظهار اميدواري كرده اسلام از ايران به جهان صادر شود.

اين شهيد دوران دفاع مقدس قشم در پايان وصيت نامه اش آورده است: از مال دنيا هرچه دارم يك سوم آن رابراي كمك به حزب جمهوري اسلامي و جنگ زدگان بدهيد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از