حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هرمزگان:

ادامه مسیر خدمت مشارکت حداکثری در انتخابات است

ادامه مسیر خدمت مشارکت حداکثری در انتخابات است

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هرمزگان با دعوت از مردم در حضور در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم با مشارکت مسیر خدمت را ادامه دهند.

فاطمه جراره در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، با بیان اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در پیشروی ما است، اظهار کرد: از همه مردم کشورمان به‌ویژه شهروندان هرمزگانی که همیشه پای نظام و انقلاب بودند و در همه عرصه‌های خوش درخشیدند و در این انتخابات نیز با مشارکت خود برگ زرینی از حماسه حضور و افتخارآفرینی را خلق خواهند کرد.

وی با درخواست از مردم برای مشارکت حداکثری و حضور پر شور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، افزود: این انتخابات و انتخاب مردم به معنای ادامه داشتند راه شهدای خدمت است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هرمزگان گفت: رئیس‌جمهور شهید تلاش‌ها و زحمات بسیار فراوانی را برای توسعه و پیشرفت و معنای واقعی خستگی‌ناپذیری را به ملت ایران نشان داد، ازاین‌رو لازم است مردم به پاسداشت این خدمات پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و برای آینده کشور تصمیم‌سازی کنند.

جراره ادامه داد: ما امروز در اربعین شهدای خدمت قرار داریم و مردم ایران بدانند با حضور پر شور و انتخاب اصلح راه آنان را ادامه می‌دهند.

وی همچنین اظهار کرد: مردم هرمزگان همیشه ثابت کردند با تمام موضوعاتی که در کشور وجود داشته است؛ اما شاهد فعالیت‌های زیادی در کشور و استان برای شناخت کاندیداها شکل‌گرفته است.

نماینده خانه ملت در هرمزگان تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های مردم در موضوع آب و برق است که شاهد آن هستیم که باهمت و کار جهادی در حال برطرف‌شدن است که از خدمات دولت خدمتگزار سیزدهم است.

جراره اضافه کرد: مشکل کمبود آب در هرمزگان باتوجه‌به اقلیم گرم و خشک و خشکسالی‌های پی‌درپی خیلی از مناطق را درگیر کرده است که باتدبیر و فعالیت‌های زیاد در حال رفع است.

وی توصیه کرد: از همه مردم دعوت می‌کنیم با انتخاب اصلح ادامه‌دار مسیر خدمت در کشور باشند.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از