حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/29 | 2024/05/18

Logo

معاون فرماندار رودان:

احداث پیست موتورسواری در رودان ضرورت دارد

احداث پیست موتورسواری در رودان ضرورت دارد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان با اشاره به مطالبه بسیاری از ورزشکاران این شهرستان بر ضرورت ایجاد پیست موتورسواری در این شهرستان تاکید و از مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خواست تا زمینه‌های احداث آن فراهم شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حامد آزادی شامگاه جمعه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ضمن قدردانی در تکمیل برخی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در شهرستان رودان از جمله پیست دومیدانی، زمین چمن طبیعی فوتبال مجموعه ورزشی شهید چمران و سالن شهید دروگری پس از قریب به ۱۲ سال، خواستار تکمیل برخی طرح‌های در حال اجرا همچون سالن ورزشی روستاهای خراجی و قلعه کمیز، زمین‌های چمن فوتبال در بخش‌های جغین و رودخانه و زمین‌های چمن محله‌ایی در روستاهای بخش‌های جغین، مرکزی و رودخانه شد.

وی افزود: شهرستان رودان به‌واسطه داشتن استعداد در رشته‌های مختلف ورزشی در هرمزگان و کشور زبانزد است به عنوان مثال بخش بیکاه خواستگاه قهرمانان رشته‌های رزمی است و احداث یک سالن سقف کوتاه در آن‌جا انتظار می‌رود.

آزادی خاطر نشان کرد: ورزش‌هایی همچون وزنه‌برداری و دو و میدانی در هرمزگان را به واسطه قهرمانان این رشته از بهشت جنوب می‌شناسند و باید توجه ویژه‌ای برای توسعه این رشته‌ها در رودان شود.

وی به حوزه جوانان در رودان هم اشاره کرد و گفت: این شهرستان از داشتن فضایی به‌نام خانه جوان محروم است و باید با نگاه ویژه برای ایجاد آن گام برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان با بیان اینکه ماهیت خانه جوان تاثیر مستقیم در ایجاد و ترویج فرهنگ ازدواج جوانان، کمک به اشتغال آن‌ها و ایجاد زمینه‌های رشد، ترقی و پیشرفت آن‌ها خواهد داشت خواستار نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به فعال شدن تمام حوزه‌های جوانان شهرستان رودان شد.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری در ایجاد خانه جوان شهرستان رودان گفت: این امر دیگر ضرورت است که با وجود نیروهای نخبه و فعال در راس امور جوانان در شهرستان می‌توان گام‌های بزرگی برای آن‌ها برداشت.

مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این نشست از پیگیری جدی برای احداث پیست موتورسواری رودان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم نور و برخی کمبودهای مجموعه شهید چمران رودان که اعتبار آن تخصیص یافته تکمیل شود.

خادمی افزود: در تلاش هستیم تا طی چند ماه آتی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اقدام رودان که هم اکنون تا ۴۰ درصد است حداقل به ۷۰ درصد برسد.

وی افزود: فضایی در داخل مجموعه ورزشی شهید چمران رودان نیز برای خانه جوان تعیین شد که با همت مسئول خانه جوان رودان بهسازی خواهد شد.

این نشست با حضور معاون امور جوانان و کارشناسان امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودان، مسئول خانه جوان شهرستان رودان برگزار شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از