حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرمانده انتظامی بندر خمیر خبر داد:

اجرای بیش از ۶۰ برنامه در هفته نیروی‌انتظامی

اجرای بیش از ۶۰ برنامه در هفته نیروی‌انتظامی

فرمانده انتظامی بندر خمیر گفت: برنامه‌های هفته انتظامی غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا آغاز و تجلیل از خانواده‌ها و برگزاری جشن خانوادگی کارکنان و دیگر برنامه‌ها متنوع به پایان خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛  سرهنگ علی‌اکبر مرادی در ششمین جلسه برگزاری هفته انتظامی که برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های هفته انتظامی غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا آغاز و تجلیل از خانواده‌ها و برگزاری جشن خانوادگی کارکنان و دیگر برنامه‌ها متنوع به پایان خواهد رسید.

 

فرمانده انتظامی بندر خمیر افزود: آنچه امروز در کشور داریم حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی است که ما را مدیون خون  شهدا و ایثارگران عرصه نظم امنیت کرده است، هفته انتظامی بهترین زمان برای تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای جان‌برکف فراجا و همچنین شهدای راه امنیت و آرامش، مردم و مهین عزیزمان  ایران است.

 

مرادی عنوان کرد: شهرستان بندر خمیر با بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی اجتماعی از تاریخ ۱۳ مهرماه به استقبال هفته پرافتخار انتظامی می‌رود که مهم‌ترین این برنامه‌ها دیدار با امام‌جمعه محترم اهل‌سنت و امام‌جمعه شهرستان، برگزاری مراسم صبحگاه عمومی و مشترک برپایی نمایشگاه‌های آسیب‌های  اجتماعی، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدای گران‌قدر فراجا، اجرای رزمایش اقتدار و امنیت پلیس راهور با اهدای کلاه ایمنی و.. از مهم‌ترین برنامه‌های  این هفته است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از