حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام‌جمعه اهل سنت بندرپل عنوان کرد:

اتحاد شیعه و سنی مشتی بر دهان مستکبرین

اتحاد شیعه و سنی مشتی بر دهان مستکبرین

عالم اهل‌سنت بر حفظ بیداری اسلامی تأکید و گفت: در سایه وحدت و تحت امر رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار مردانه ایستادگی می‌کنیم و مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیسم بین‌الملل با اتحاد بین شیعه و سنی می‌زنیم.


 شیخ حسین بازماندگان، در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک هفته وحدت، از گرامی پیامبر اسلام (ص) به‌عنوان گل سرسبد و راز آفرینش نام برد و اظهار کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای معرفی شخصیت پیامبر اکرم (ص) است.

 

امام جمعه اهل سنت بندر پل اظهار کرد: باید سیره نبوی را بیش‌ازپیش به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم.
 

بازماندگان با بیان اینکه باید پیامبر اسلام را بیشتر به دنیا معرفی کرد، بر لزوم استفاده از هنرهای مختلف برای معرفی سیره نبوی تأکید و تصریح کرد: که باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای معرفی رسول‌الله(ص) استفاده کرد.
 
 

وی با اشاره به اشتراکات فراوان بین امت اسلامی ادامه داد: اهل‌تشیع و اهل‌سنت باید بیشتر به اشتراکات خود توجه کنند و با توجه به برنامه‌های دشمنان بیش‌ازپیش مراقب تفرقه‌افکنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل باشند.
 

 

امام جمعه بندر پل افزود: امروز صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی با پیگیری سیاست تفرقه‌بینداز و حکومت کن به دنبال ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی هستند.

 
 

بازماندگان اضافه کرد: همان‌گونه که در دوران صدر اسلام تهمت‌هایی به پیامبر اسلام زده می‌شد، هم اکنون نیز استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با اقدام‌هایی از جمله قرآن سوزی تلاش می‌کنند از معرفی پیامبر اسلام به جهان جلوگیری شود.
 

عالم اهل‌سنت بر حفظ بیداری اسلامی تأکید و اظهار کرد: در سایه وحدت و تحت امر رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار مردانه ایستادگی می‌کنیم و مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیسم بین‌الملل با اتحاد بین شیعه و سنی می‌زنیم.
 
 

وی همچنین در خلال صحبت‌های خود به اغتشاشات گذشته در کشور پرداخت و بیان کرد: شکست پروژه اغتشاشات هم برگ زرین دیگری بود که به برکت اتحاد و وحدت و بصیرت مردم اتفاق افتاد و جا دارد از مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی قدردانی شود.
 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از