حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام‌سجاد(ع):

آیت الله رئیسی در مجامع خارجی خوش درخشید

آیت الله رئیسی در مجامع خارجی خوش درخشید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد ع هرمزگان گفت: شهید جمهور در سازمان ملل و در قلب آمریکا در دفاع از قرآن کریم و حاج قاسم حضور مقتدرانه و با عزت پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی در دیدار مسئولین و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد ع هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: ولایت‌مداری، روحیه جهادی و علاقه به خدمتگزاری از مهم ترین ویژگی آیت الله رئیسی بود.

وی افزود: قطعاً رشادت‌ها و فداکاری‌های جهادی و شبانه‌روزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمع دیگری از خادمان نظام و ولایت تا همیشه روزگار در خاطره ملت ایران اسلامی خواهد ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان هرمزگان بیان کرد: انقلاب اسلامی مطابق منطق قرآنی شجره طیبه است و اصل و ریشه آن ثابت است و آیت الله رئیسی ثمره‌ای از ثمرات ارزشمند آن است.

پولادی ادامه داد: انقلاب اسلامی در سایه رهبری حکیم و فرزانه ماندگار است و به مسیر پرافتخار خود ادامه خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در ادامه این نشست گفت: آیت الله رئیسی، خدمات بزرگ و ارزشمندی را در طول دوران ریاست جمهوری انجام داد و به صورت شبانه‌روزی مجاهدت و تلاش صادقانه انجام داده و به تعبیر رهبری این شهید بزرگوار خستگی نمی‌شناخت.

وی خاطرنشان کرد : آیت الله رئیسی علاوه بر خدمت در داخل کشور، در مجامع خارجی نیز خوش درخشید، از جمله در سازمان ملل و در قلب آمریکا در دفاع از قرآن کریم و حاج قاسم حضور مقتدرانه و با عزت پیدا کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از