حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

آیت‌الله رئیسی گره‌های فراوانی در هرمزگان باز کردند

آیت‌الله رئیسی گره‌های فراوانی در هرمزگان باز کردند

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: گره‌های بزرگی با حضور آیت‌الله رئیسی در دیار خلیج‌فارس باز شد و باعث خوش‌حالی کارگران، صیادان و کسانی شد که سال‌ها در انتظار منجی برای گره‌گشایی از کارهایشان بودند.

مصیب نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و هیئت همراه آن اظهار کرد: بی‌شک مزد کسانی که برای رضایت خدا به خدمت بی‌منت می‌پردازند نوشیدن شربت شهادت است.
 
 وی مطرح کرد: آیت‌الله رئیسی در طول خدمت خود در عرصه‌های مختلف از قوه قضاییه گرفته تا ریاست‌جمهوری مرد میدان عمل بودند و با سفرهای استانی که داشتند به‌صورت مستقیم مشکلات مردم را می‌دیدند و پای درد و دل مردم می‌نشستند.
 
 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی همچون شهید بهشتی نگاهش به مظلومان عالم بود و برای رسیدگی به امور مستضعفان زمان و مکان را نمی‌شناخت می‌خواست که در شهرها باشد و یا در روستایی در نقطه صفر مرزی.
 
 نظری بیان کرد: رئیس‌جمهور محبوب ما مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌اش را با شهادت به دست آورد و با کوله‌باری از دعای خیر مردم ایران اسلامی به درگاه ابدیت سفر کرد.
 
 وی با اشاره به سفر بهمن‌ماه رئیس‌جمهور به هرمزگان مطرح کرد: گره‌های بزرگی که در هرمزگان وجود داشته با حضور آیت‌الله رئیسی در دیار خلیج‌فارس باز شد و دل مردم این خطه از جنوب کشور را شاد کرد و باعث خوش‌حالی کارگران، صیادان و کسانی شد که سال‌ها در انتظار منجی برای گره‌گشایی از کارهایشان بودند.
 
 رئیس شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: شهادت هشتمین رئیس‌جمهور در شب ولادت امام رضا (ع) نشان از اتصال قلبی آیت‌الله رئیسی با امام رئوف است که چه زیبا در شب ولایتش خادمی را خرید.
 
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از