خبر های امروز : 11
فرهنگی ,فرهنگی | - شماره خبر : 576
1402-07-26 13:31 http://hormoz.ir/short/VppAV
گلزار شهدای میناب غبارروبی و عطرافشانی شد
به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب به همراه سایر مسئولان ضمن غبارروبی، عطرافشانی و اهدای گل با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب به همراه کارکنان اداره، رؤسای هیئت‌های ورزشی و جامعه ورزش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میناب،  ضمن غبارروبی، عطرافشانی و اهدای شاخه گل، با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

 

حسن رأفتی صبح امروز در این مراسم، آسایش و امنیت کنونی کشور را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست.

 

 افزود : امروز ثمرات و برکات خون شهدا موجب شده تا نظام اسلامی مستحکم تر از گذشته و سرافرازانه در زمینه‌های مختلف خوش بدرخشد.

 

رأفتی هفته تربیت بدنی را فرصت خوبی برای تجدید میثاق با شهدا که از خود گذشتند تا جان و روحشان با مولی و مقتدایشان محشور شود، عنوان کرد.

 

وی در پایان به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: امسال برنامه‌های خوبی در دست اجرا است ، عمده برنامه‌هایمان رویکردشان حوزه فعالیت همگانی ورزش است که با رعایت تمامی در فضای باز انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: جشنواره فرهنگی ورزشی باشکوه در شهرستان اجرا می‌شود و علاوه بر این برنامه‌ها، پروژه‌های ورزشی در دستور کار قرار دارد .

 

انتهای خبر/

نظرات