خبر های امروز : 2
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
کشف ۲۵۵کیلوگرم موادمخدر در مرزهای هرمزگان
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 255 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني فرماندهي مرزبانی استان هرمزگان، سردار بهادر اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان مواد مخدراستان هرمزگان طی عملیاتی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی استان، مرزبانان استان به سمت شناور قاچاقچيان شليک نموده که عمليات منجر به توقيف يک فروند شناور صيادي گرديد.

 

وی افزود: در این عملیات، سه نفر اشرار مسلح با يک فروند موتور قايق ۳۵۰ اسب بخار و باقي مانده از موامخدر تخليه نشده اقدام به تير اندازي به سوي مامورين نموده و به دليل حجم آتش بالاي مأمورين به سمت آنان عرصه را به خود تنگ ديده و از صحنه متواري به سمت عمق دريا حرکت نمودند، بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

 سردار اسماعیلی اضافه کرد: مرزبانان در این مدت کوتاه موفق شدند با متلاشی نمودن یک باند از سوداگران مرگ در مرزهای استان، با توقیف یک فروند شناور و ۲۵۵ کیلوگرم موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان اذعان داشت: با اشاره به متواری شدن متهمان و اینکه دستگیری آنان در دستورکار قرار دارد مأموران در بازرسي از منطقه مقدار ۲۵۵کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

 فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم و خطاب به افراد فرصت طلب و قانون‌شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت مرزبانان در جای جای نقاط استان، در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

 

انتهای خبر/

 

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ