خبر های امروز : 0
سیاسی | - شماره خبر : 3945
1403-04-01 15:10 https://hormoz.ir/short/eolyj
کاندیدای نزدیک به معیار انقلاب اسلامی انتخاب کنیم
امام جمعه حاجی‌آباد گفت: باید بررسی کنیم که چه شخصی به ملاک‌ها و معیارهای انقلاب نزدیک‌تر است و همان فرد را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دُری ظهر امروز ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: امیدواریم خداوند متعال در این ایام عید غدیرخم  بیشترین خیرات و برکات را شامل مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان کند.

وی افزود: اگر توحید به معنای واقعی در جامعه شناخته شود بیشتر مشکلات جامعه ما حل خواهد شد و بعد از توحید، امامت و ولایت است که خیلی اهمیت دارد چرا که ولایت یعنی رهبری جامعه مسلمان و اگر جامعه ای رهبر شایسته ای  داشته باشد آن جامعه در تمام زمینه ها موفق و سربلند خواهد بود و اگر بخواهید توحید را به درستی بشناسیم از طریق اهل بیت علیهم السلام به طور کامل این شناخت صورت می‌گیرد زیرا راه ارتباط صحیح با خداوند از طریق پیامبر گرامی اسلام و  اهل بیت علیهم السلام انجام می شود 

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد تصریح کرد: امامت و ولایت یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که در غدیرخم مطرح و به اوج می رسد و جایگاه آن مشخص می شود و باید روز عید غدیر بیش از پیش به جهانیان معرفی شود. 

 دُری گفت: شیعیان اشخاصی را به عنوان رهبر و مرجع خود می‌پذیرند که جزء  بهترین انسان ها و عادل ترین آنها باشند، اما رهبران کشورهای غربی را می بینیم که نا عادلانه به رژیم صهیونیستی کمک می کنند که این خود یک نمونه ای از بحران مدیریتی و رهبری در کشورهای غربی غیر مسلمان محسوب می‌شود.

وی افزود: ما باید روز غدیر خم را بیش از پیش به جهانیان معرفی کنیم زیرا امامت و ولایت یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که در غدیرخم مطرح می شود و  به اوج می رسد و جایگاه آن مشخص می‌شود‌.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد بیان کرد: شیعیان اشخاصی را به عنوان رهبر و مرجع خود می‌پذیرند که جز بهترین انسان‌ها و عادل باشند، اما رهبران کشورهای غربی به اسرائیل کمک می کنند  که این خود یک نمونه از بحران مدیریتی و رهبری در کشورهای غیر شیعه است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت :روز به روز فضای کشور بیشتر به سمت و سوی انتخابات نزدیک می شود و صداوسیما نیز کارها و فعالیت‌های زیبا و مهمی را در زمینه انتخابات انجام داده است و برنامه‌های مختلفی را برای معرفی کاندیدها قراره داده و اهمیت این برنامه‌های تلوزیونی از آنجایی مشخص می شود که اگر کسی بخواهد نسبت به کاندیدها شناخت بیشتری پیدا کند با مشاهده مناظره‌ها و برنامه‌های آنها می تواند به نتیجه‌گیری مناسبی دست پیدا کند.

دری گفت: ما باید از طریق این برنامه‌ها و مناظره‌های تلوزیونی به برنامه‌ها کاندیدها با دقت زیادی توجه کنید تا بتوانیم به نحو بهتری گزینه مناسب را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد اضافه کرد: در انتخابات پیش رو کشور را چندین سال به شخصی می‌سپاریم که قرار است به عنوان شخص اول دولت  کشور را مدیریت کند و به همین دلیل باید در انتخاب خود دقت فراوانی داشته باشیمو  حتی افرادی که از آنها حمایت می کنند را هم مورد برسی قرار دهیم و همچین  فعالیت‌ها، مسئولیت‌ها و سوابق این کاندیدها را بررسی کنیم و ببینیم که چقدر در مدیریت‌ها و مسئولیت‌های سابق خود موفق عمل کرده اند و این می‌تواند ملاک و معیار خوبی برای انتخاب ما باشید.

ویبا اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: وظیفه و تکلیف همه ما این است که در انتخابات شرکت کنیم چراکه مهم‌ترین موضوع مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات است و این حضور مردم پشتیوانه انقلاب و کشور خواهد بود و بعد از آن باید بررسی کنیم که چه شخصی به ملاک‌ها و معیارهای انقلاب نزدیک‌تر است و همان فرد را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم.

انتهای خبر/

نظرات