خبر های امروز : 14
اقتصادی ,اقتصادی | - شماره خبر : 985
1402-08-24 11:05 http://hormoz.ir/short/V1Xwe
واحد شماره 2 بخار به مدار تولید بازگشت
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره دو بخار این نیروگاه پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای در فصل پاییز و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، داریوش محمودی با اشاره به اهداف تعمیرات واحد دو در فصل پاییز امسال اظهار کرد: این تعمیرات با هدف رفع موانع تولید جهت بالابردن راندمان و افزایش تولید صورت گرفته است.

 

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در ادامه افزود: طبق برنامه زمان‌بندی، مدت زمان اجرای این عملیات ۳۰ روز بود که پس از اتمام عملیات، واحد مذکور با میزان ۲۶۰ مگاوات‌ساعت انرژی به مدار تولید بازگشت.

 

وی اضافه‌کرد: در این برنامه عملیاتی هیدروتست و رفع نشتی باندلهای کلدریهیت و هات ریهیت، رفع نشتی از هیترهای فشارقوی، بازدید از یاتاقان شماره هفت توربین، جوشکاری لشینگ وایرها و تعویض دیافراگم اکپنشن توربین، ترمیم مسیرهای کندانسور و تعمیرات روتین انجام شد.

 

محمودی با اشاره به تخصص و تجارب متخصصان این نیروگاه و صنعت برق کشور در تعمیرات واحد‌های نیروگاهی افزود: تولید برق مطمئن، ایمن و پایدار، جز با مراقبت‌های اصولی، بهره‌برداری صحیح و تعمیرات به موقع میسر نمی‌شود که در این نیروگاه با انجام تعمیرات واحد دو بخار به‌وقوع پیوست.

انتهای خبر/

نظرات