خبر های امروز : 0
فرهنگی | - شماره خبر : 3973
1403-04-06 00:05 https://hormoz.ir/short/VW1y3
همیشه مواظب نفوذ شیطان باشید
شهید الله‌پرست در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: همیشه مواظب شیطان باشید که در درونتان نفوذ نکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهید حسین الله‌پرست در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: به فرمایشات رهبر بزرگوارمان حضرت امام خمینی(ره) توجه کنید و بدانید نافرمانی از او باعث ناراحتی امام زمان (عج) می‌شود.

این شهید در بخشی دیگری از وصیت‌نامه‌ خود اضافه کرده است: هر مسلمانی باید سنگینی مسئولیتی که شهیدان برایمان بجا گذاشتند درک کند و برای ادای دین خود بکوشد و این را هم باید بداند که این که در این زمان، ادای دین نسبت به شهیدان، با جبهه رفتن به عرصه عمل خواهد نشست.

وی در ادامه وصیت‌نامه خود افزوده است: همیشه مواظب شیطان باشید که در درونتان نفوذ نکند و در ذهنتان این تفکر را جایی ندهد که این مسئولیت را با نشستن در شهر ادا می‌کنم و یا در همین پست پشت میز که هستم این مسئولیت را ادا می‌کنم، خیر! این فکر را نکنید مانند شهیدان تا آخرین قطره خونتان در خدمت امام باشید و امام را دعا کنید.

 شهید الله‌پرست ادامه داده است: شما دوستان خوبم! برایم مثل برادر بودید و من از طریق شما تقویت شدم و در این راه راسخ‌تر و مصمم‌تر می‌شدم از خدا بخواهید که مرا عفو کند و مرا ببخشد و گناهانم را نشانم ندهد و مرا شرمنده نسازد، از مادر عزیز و بزرگوارم! می‌خواهم برایم دعا کند. مادر جان! من نتوانستم در دنیا جوابگوی زحمات شما شوم دلم می‌خواست روزی برسد تا من برایت زحمت بکشم، خواست الله این بود، مادر جان! خواهرانم و برادرانم را دلداری بده اگر گریه هم می‌کنی برای من نباشد برای حسین (ع) باشد برای طفل شش ماهه امام حسین (ع) باشد از خدا بخواه تا مرا با شهیدان محشور کند.

انتهای خبر/

نظرات