خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 4040
1403-04-07 12:05 https://hormoz.ir/short/ernzZ
همایش آموزشی ناظرین شورای نگهبان در حاجی‌آباد
همایش آموزشی ناظرین شورای نگهبان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در حاجی‌آباد برگزار شد

روح‌الله حسن‌زاده رئيس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان حاجی‌آباد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همایش آموزشی ناظرین بر انتخابات با حضور  ۲۰۰ ناظر و مسئولين نظارت برانتخابات در شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

وی افزود: این همایش با هدف ارتقای آگاهی ناظرین به منظور تضمین سلامت و قانونمندی انتخابات برگزار شد و ناظرین در این همایش  دستورالعمل ها و نکات ضروری برای نظارت بر انتخابات را آموزش دیدند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان حاجی آباد در این همایش گفت: وظیفه‌ای که بر عهده ناظرین شورای نگهبان در انتخابات قرار گرفته بسیار حساس و مهم است و تلاش شورای نگهبان بر این است که انتخابات سالم و قانونمندی را برگزار کند و ناظرین شورای نگهبان هم نقش موثری در این زمینه دارند.

حسن‌زاده تصریح کرد: جانبداری نکردن از نامزدهای انتخاباتی بویژه در هنگام انجام امور نظارتی باید مد نظر عوامل نظارتی قرار گیرد و لازم است ناظرین شورای نگهبان در تمام رده ها مراقب باشند تا عوامل اجرایی نیز اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت نمایند.

رعایت حفاظت گفتار و رفتار در تمام مراحل انتخابات ، نگهداری از ملزومات تحویلی و نظارت بر رعایت قانون انتخابات از دیگر نکات مورد تاکید مربیان آموزشی در این همایش بود.

انتهای خبر/

نظرات