خبر های امروز : 13
سیاسی | - شماره خبر : 4116
1403-04-11 09:52 https://hormoz.ir/short/V0lmg
نمی‌توانیم‌های غرب‌گرایانی که توانستن شد
احیای کارخانه‌های راکد در دولت شهید رئیسی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای اقتصادی کشور بود که در دولت غرب‌گرایان به بهانه‌های تحریم تعطیل شده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ ما می‌توانیم فراوانی در دولت شهید رئیسی به وجود آمد به‌طوری‌که امید به پیشرفت و ترقی در جهان را در دل مردم ایران‌زمین منور ساخت.

 استان هرمزگان به‌عنوان پایتخت اقتصادی کشور در دولت شهید رئیسی چنان جان تازه‌ای به خود گرفت که رونق اقتصادی آن توسط متخصصان داخلی باتکیه‌بر عزم و اراده فولادین است.

 یکی از هزاران برکتی که دولت شهید رئیسی برای جنوبی‌ترین نقطه کشور داشته؛ احیای بیش از ۶۱۰ کارخانه تولیدی است؛ کارخانه‌هایی که در دولت غرب‌گرای دوازدهم به بهانه تحریم بسته شده بودند.

 تحریم واژه‌ای پرتکرار در دولت غرب‌گرای روحانی بود

 تحریم واژه‌ای پرتکرار در دولت غرب‌گرای روحانی بوده که برای فرار از کارکردن توسط دولتیان گفته می‌شد و کارخانه‌ها یکی پس دیگری تعطیل و سفره مردم هر روز کوچک‌تر می‌شد.
حلاوت دیدار و شیرینی صحبت‌های رئیس‌جمهور شهید در آخرین سفر استانی خود به هرمزگان در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در دل دریادلان هرمزگان همچنان موج می‌زند و امیدهایی که در جان ساحل‌نشینان این خطه تزریق کرده همچنان مانند نیروی متحرکه‌ای روبه‌جلو برای پیشرفت استفاده می‌شود.
روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن بود همه برای یک جشن جمع شده بودند؛ همه برای استقبال و تشکر از رئیس‌جمهوری آمده بودند که تا پای جان برای آبادانی و سازندگی کشور تلاش می‌کرد.

 

نظرات