خبر های امروز : 5
اجتماعی ,اجتماعی | - شماره خبر : 2418
1402-12-22 07:19 https://hormoz.ir/short/4kj2P
با حضور معاون سازمان امور اجتماعی افتتاح شد:
نخستین مرکز خدمات روانشناختی راه زندگی در هرمزگان
مرکز خدمات روانشناختی و مشاور راه زندگی با حضور معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ محسن ولیئی، معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در افتتاحیه مرکز خدمات روانشناختی و مشاور راه زندگی در استان هرمزگان گفت: بیست و هشتمین شعبه موسسه «راه زندگی» که مرکز تخصصی خدمات روانشناختی و مشاور می‌باشد در استان هرمزگان افتتاح گردید.

وی افزود: خوشبختانه یکی از ساسیت‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره)، توجه به حوزه مشاوره و روانشناسی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس است، افزود: مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان غیر تحت پوشش می‌توانند از خدمات رایگان این مرکز استفاده کنند.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: این مرکز می‌تواند به دلیل کارکرده خودش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را پیشگیری کند و همچنین در زمینه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امید اجتماعی در جامعه می‌تواند نقش مؤثری ایفا بکند.

ولیئی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین کمیته امداد و موسسه راه زندگی در راه‌اندازی این مرکز بیان کرد: سازمان اجتماعی کشور به عنوان پشتیبان این‌گونه حرکت‌ها نقش خود را در این زمینه ایفا خواهد کرد و استانداری‌ها کمک‌ها لازم برای انجام و توسعه به انجام خواهد رساند.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این مراسم نیز گفت: نخستین مرکز خدمات روانشناختی و مشاور راه زندگی با همکاری کمیته امداد و موسسه راه زندگی در استان هرمزگان افتتاح گردید.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان افزود: این مرکز برای ارائه خدمات روانشاسی و مشاوره رایگان برای جامعه هدف کمیته امداد و سایر نیازمندان استان هرمزگان می‌باشد.

انتهای خبر/

نظرات