خبر های امروز : 15
فرهنگی ,فرهنگی | - شماره خبر : 671
1402-08-02 00:05 http://hormoz.ir/short/V9ple
مادرمان را تنها نگذارید؛ پیرو خط امامین باشید
شهيد ابراهيم احمدي‌‌زاده در بخشي از وصيت‌نامه‌اش خطاب به برادارانش توصيه كرده كه مادرشان را تنها نگذارند و از آنها خواهش كرده كه پيرو خط امام و رهبري باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، شهيد ابراهيم احمدي‌زاده يكم فروردين سال ۱۳۴۳ در روستاي گشوئيه از توابع شهرستان رودان به دنيا آمد، يادگار علي و كنيز تا مقطع اول راهنمايي تحصيل كرد و درعين حال شغل نجاري را انتخاب كرد و از اين راه كمك خرج خانواده بود.

 

وي با شروع جنگ تحميلي راهي جبهه‌هاي جنگ براي دفاع از كشور شد و درحالي كه ۱۹ سال بيشتر نداشت ۱۶ مرداد سال ۱۳۶۲ در منطقه قلاويزان به شهادت رسيد.

 

شهيد ابراهيم احمدي‌زاده ابتداي وصيت نامه اش را با آيه ۱۶۹ سوره آل عمران و درود به امام خميي(ره) بنيانگذار انقلاب اسلامي آغاز كرده و در بخشي از اين وصيت‌نامه خطاب به رزمندگان آورده است: هيچ‌گاه سنگر دفاع از اسلام را رها نكرده و به تمام دشمنان داخلي و خارجي به خصوص آمريكا و منافقان فرصت تحرك و سودجويي را ندهيد.

 

وي ادامه داده است: خدا مي‌داند كه قدم گذاشتن من در جبهه و حمله‌ور شدن به سوي دشمنان، فقط براي رضاي خداست و جز رضاي خدا، چيز ديگري در ذهن من تداعي نمي‌كند.

 

اين شهيد مجله سنگي رودان، خطاب به برادارانش عاجزانه توصيه كرده است: مادرمان را تنها نگذاريد و از شما خواهش مي‌كنم كه پيرو خط امام و رهبري باشيد چراكه بقيه راه‌ها باعث فنا و نابودي انسان مي‌شود.

 

شهيد احمدي زاده، اين وصيت‌نامه را با اين جمله ادامه داده كه؛ وصيت من به ديگر برادران و محصلان اين است كه درس بخوانند و با درس خواندن خويش جلوي دشمنان را بگيرند و با تبليغات مفيد جلوي دهن‌كجي‌هاي جهان‌خواران را بگيرند.

 

وي انتظار خود را از خواهرانش در اين وصيت‌نامه اين چنين بيان كرده است كه، پيرو حضرت زهرا(س) باشند و زهراگونه عمل كنند و در مشكلات صبور و بردبار باشند.

 

اين شهيد دفاع مقدس در پايان وصيت‌نامه خود آورده است: آخرين كلام من به برادران و ديگر عزيزان اين است كه ما بايد از حيثيت و نواميس خود دفاع كنيم و چاره‌اي جز اين نيست و مصيبت‌ها را بايد تحمل كنيم تا ايراني آباد و اسلامي داشته باشيم و مردم هوشيار ما بايد مرگ سرخ را بهتر از زندگي با خفت و سياهي بدانند.

 

محله سنگي در جنوب مركز شهرستان رودان واقع شده كه پنج شهيد والامقام از جمله شهيدان محمد چراغي، شهريار ناظري، جهانگير سالاري، آجي داوري و شهيد ابرهيم احمدي‌زاده را در هشت سال دوران دفاع مقدس تقديم نظام و انقلاب كرده است.

 

انتهای خبر/

نظرات