خبر های امروز : 2
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
شکست صهیونیست‌ها برابر مقاومت غیر قابل ترمیم است
مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) حاجی‌آباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر اینکه زلزله ۱۵ مهر غیر قابل ترمیم است، گفت: شکست صهیونیست‌ها برابر مقاومت غیر قابل ترمیم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین جعفرآقایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار هرمز در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در مورد عملیات طوفان الأقصی و اشاره رهبر معظم انقلاب نسبت به زلزله ویرانگر و غیرقابل‌ترمیم بودن این ضربه برای رژیم صهیونیستی؛ اظهار کرد: شکست صهیونیست‌ها برابر مقاومت غیرقابل‌ترمیم است.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) حاجی‌آباد در ادامه با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین، همیشه مسئله حیاتی برای امت اسلامی بوده است، افزود: بعد از انقلاب، امام راحل بارها در سخنرانی‌هایشان به مسئله فلسطین و محوشدن غده سرطانی اسرائیل تأکید داشتند و اصرارشان بر این بود که کشورهای عربی باید به کمک فلسطین بشتابند و مردم مظلوم فلسطین را یاری کنند، لذا شروع زلزله مهیب ۱۵ مهرماه در فلسطین اشغالی، ابتدای انقلاب اسلامی است. 

 

وی همچنین اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در تمامی سخنرانی‌هایشان از مسئله اسرائیل سخن گفتند، به همین خاطر دستور دادند غزه و کرانه باختری باید مسلح شود، جنگی که تا دیروز بین سنگ و موشک بود، به جنگ موشک و موشک تبدیل شد.

 

حجت‌الاسلام جعفرآقایی ابراز داشت: تعبیر مقام معظم رهبری از «زلزله»، به‌خاطر غافلگیرانه بودن این عملیات بود، تمام دنیا از هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی واهمه داشتند و تصور همه کشورها حتی خود اسرائیلی‌ها بر این بود که امکان هیچ رخنه‌ای در این کشور جعلی وجود ندارد.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) حاجی‌آباد ادامه داد: اما جوانان مؤمن فلسطینی همچون زلزله به طور ناگهانی همه دنیا را به حیرت واداشتند و تمام امکانات اطلاعاتی و امنیتی رژیم را غافلگیر کردند. این عملیات به‌اندازه‌ای برای اسرائیل ویرانگر بود که مقامات این رژیم به شکست مفتضحانه اقرار کردند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفرآقایی بیان کرد: نکته بسیار جالب مقام معظم رهبری در سخنرانی ایشان بین دانش‌آموختگان دانشگاه افسری امام علی(ع) تعبیر غیرقابل‌ترمیم بودن این زلزله است، در تمام جنگ‌های بین جوانان فلسطینی و رژیم غاصب اسرائیلی، حتی در جنگ یوم کیپور، رژیم صهیونیستی هیچ‌وقت به این اندازه تلفات و خسارت ندیده بود تا جایی که نتانیاهو شخصاً از امریکا درخواست کمک کرده و به تمام دنیا ضعیف‌بودن این رژیم را ثابت می‌کند؛ لذا ترمیم‌کردن این آبروریزی و شکسته‌شدن تمامی ابهت و هیمنه رژیم ناممکن خواهد بود 

 

وی با بیان اینکه شکست صهیونیست‌ها برابر مقاومت غیرقابل‌ترمیم است، اذعان داشت: این عملیات غرورآفرین با کمک دیگر نیروهای جبهه مقاومت، زمینه‌ساز نابودی اسرائیل خواهد بود.

 

انتهای خبر/

 

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ