خبر های امروز : 16
سیاسی | - شماره خبر : 3995
1403-04-04 08:04 https://hormoz.ir/short/VMl9P
عملکرد دولت شهید رئیسی ملاک انتخاب اصلح باشد
این روزها که تنور انتخابات داغ است بهترین فرصت برای تشریح دستاوردهای و عملکرد دولت خدمتگزار سیزدهم برای انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ مناظره دانشجویی دانشگاه‌های هرمزگان با عنوان «آزاد اندیش» با حضور دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.
 
 در روزهایی قرار داریم که تاب‌وتب و تنور انتخابات داغ است و یکی از گفتمان‌های که در بین همه اقشار مختلف وجود دارد نگاه به سرنوشت و آینده ایران و چه نوع سلیقه را برای اداره کشور باید بپذیریم بیش‌ازپیش پررنگ شده است.
 
 در این نقطه باید به نقش دانشجو نیز اهمیت بالایی داد که در گام دوم انقلاب و در زمینه تمدن نوین اسلامی یک محور جهاد تبیینی دارد و هم باید در گام‌های علمی و معرفتی و نیز در راستای فرهنگ گفتمان در همه عرصه دستی به ماشه داشته باشد و از این بازیگری مهم از حیث سرنوشت کشور نقش اساسی را دنبال می‌کند.
 
 این روزها دانشجویان در میدان علم به رقابت‌های امتحانات پایان سال قرار دارند؛ اما باقوت تمام در هر دو عرصه در حال اجرا نقش‌آفرینی هستند و از واقعیت سیاسی پیشرو که انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح برای اداره است فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.
 

نظرات