خبر های امروز : 9
اجتماعی ,سیاسی | - شماره خبر : 4012
1403-04-06 02:01 https://hormoz.ir/short/4aoKY
انتخاب اصلح ادای دین به خون شهدا است
امام‌جمعه اهل‌سنت بندر پل گفت: مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح ادای دین به خون شهدا به‌ویژه شهدای خدمت و رئیس‌جمهور شهید است.

شیخ حسین بازماندگان امام‌جمعه اهل‌سنت بندر پل در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم هرمزگان و ایران اسلامی در انتخابات موجب ناامیدی و یأس دشمنان می‌شود و در گام اول لازم است همه ما شیعه و سنی هرمزگانی در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و تمام اقشار مردم را به این حضور دعوت کنیم. 

امام‌جمعه اهل‌سنت بندر پل، با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه مردمی دارد و وظیفه ما در انتخابات پیشرو دعوت به حضور حداکثری در انتخاب اصلح است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما دعوت به حضور حداکثری در انتخاب اصلح است، افزود: در فرصت باقیمانده تا انتخابات پیشرو باید کمک کنیم تا آحاد مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

عالم اهل‌سنت هرمزگان دررابطه‌ با اهمیت انتخابات و شاخصه‌های رئیس‌جمهور اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، بیان کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ لذا ملت ایران باید یک‌بار دیگر حماسه حضور خود را در تاریخ رشادت‌های غیر قابل‌ وصف این انقلاب ثبت کنند.

ازماندگان تصریح کرد: مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح ادای دین به خون شهدا به‌ویژه شهدای خدمت و رئیس‌جمهور شهید است؛ لذا ملت بصیر ایران اسلامی، بالاخص ملت فهیم هرمزگان باید با توجه‌ به شاخصه‌های انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری فردی را انتخاب کنند که علاوه بر عمل به شعارهای انتخاباتی و توجه به معیشت مردم، موجب سربلندی کشورمان در دنیا شود.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندر پل اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «میدان انتخاب، میدان مسابقه خدمت است» باید مدنظر باشد تا منجر به انتخاب رئیس‌جمهور تکلیف گرا، خدا محور و ولایت‌مدار شود به‌گونه‌ای که مواضع رهبری را موضوع خود بداند و مبارزه با فساد را در دستور کار داشته باشد و در یک‌کلام باید انقلابی باشد و برای ادای دین به مردم تمام تلاش خود را به کار گیرد.

شیخ بازماندگان خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای کشورمان امنیت‌آفرین است و بدون شک حضور شکوهمند مردم در انتخابات، قدرت نرم نظام را افزایش می‌دهد.

انتهای خبر/

نظرات