خبر های امروز : 4
فرهنگی ,فرهنگی | - شماره خبر : 2401
1402-12-20 22:43 https://hormoz.ir/short/Vvdkk
فرمانده انتظامی استان هرمزگان:
شهید مشعل هدایت و چراغ راه بشریت است
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه شهادت، لفظ بسیار ارزشمند و مقدسی است، گفت: شهیدان مشعل هدایت و چراغ راه بشریت هستند..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان در مراسم یادواره ۱۵۲ شهید پاک نیروی انتظامی هرمزگان، گفت: این مکان با حضور خانواده مظم شهدا و بواسطه نام شهیدان، محفل و مجلس انس و معرفت است، ذکر شهدا و یاد شهدایی که عزیز بوده اند زیرا شهادت لفظ بسیار ازشمند و مقدسی است.

وی با بیان اینکه شهادت، مزد و پاداش ایثار، مجاهدت و از خودگذشتگی مجاهدان فی سبیل الله است، افزود: شهید حاضر، ناظر، گواه و زنده است و در سر سفره الهی متعنم است و شهادت نیز لباس و طلعتی مقدس است که واقعا برازنده هر قامتی نیست و حتما انسان به عنوان خلیفه الله باید به یک درجه و مقامی برسد که لیاقت پوشیدن این لباس را داشته باشد.

 سردار جاويدان با بیان اینکه شهدای عزیز ما به این کفایت، لیاقت و شایستگی داشته اند که به وصل خدا رسیده اند، اذعان داشت: شهدا به همه آنچه که امروز به هر جهت تعلقات دنیوی است پشت پا زده‌اند و تمام وجود خودشان را داده و با خدای سبحان معامله کردند.

این مقام ارشد انتظامي استان با اشاره به اینکه شهید مشعل هدایت و چراغ راه بشریت است، اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و افتخار ما این است که هم لباس شهدا هستیم و امروز نیز به یاد آن‌ها جمع شده ایم تا یاد خاطره آنان را گرامی داریم.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: واقعیت امر این است که شهدای گران قدر ما نیازی به این محافل و مجالس ندارند و جایگاهشان بسیار رفیع و بالاست و این ما هستیم که جا مانده ایم و نیازمند مدد شهدا و امام شهداییم.

سردار جاویدان در پایان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی هرچی دارد از برکت خون شهدا و ایثار از خودگذشتگی مجاهدین و رزمندگان و جانبازان است و اگر این رشادت و فداکاری ها فراتر از مرز های جمهوری اسلامی شکل نمیگرفت وضعیت ما مثل کشورهای همسایه بود.

انتهای خبر/

نظرات