خبر های امروز : 7
اقتصادی ,اقتصادی | - شماره خبر : 3245
1403-02-23 09:58 https://hormoz.ir/short/NEMEX
بزودی انجام می‌گیرد:
راه‌اندازی دو بخش جدید در بیمارستان خلیج فارس
معاون مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور از بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس بازدید کرد و گفت: بزودی دو بخش جدید در بیمارستان خلیج‌فارس راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از روابط‌عمومی تأمین اجتماعی هرمزگان، مهدی ناقوسی از بخش‌های مختلف درمانی و اداری این بیمارستان وابسته به سازمان تأمین اجتماعی دیدن و با کارکنان درمانی، پزشکان و بیماران گفتگو کرد.

 ناقوسی گفت: بیمارستان خلیج‌فارس عملکرد خیلی خوبی دارد و خوشبختانه در این بازدید مشاهده شد که بخش هتلینگ به‌خوبی اجرا شده و در آینده این بیمارستان دارای ۲ بخش جدید شامل VLR که در واقع بخش قدیمی زایشگاه است که از روش سنتی به روش نوین که زایمان‌های راحت و حتی بدون درد بانوان است.

 وی افزود: چالش اصلی این بیمارستان بخش اورژانس آن است که فضایی هزار مترمربعی دارد و اکنون پاسخگوی نیاز استان در حوزه تأمین اجتماعی نیست و در بحث استانداردسازی اورژانس قرار است با ۵۰۰ مترمربع توسعه فضای استاندارد را راه‌اندازی کنیم.

 معاون درمان گفت: در بحث تجهیز بالگرد این بیمارستان گفت: پد لندینگ و تیک‌آف بالگرد احداث شده و پیگیریم از طریق مراجع ذی‌صلاح در دولت و وزارت بهداشت به این مهم رسیدگی کنیم.

 انتهای خبر/

نظرات