خبر های امروز : 0
سیاسی ,سیاسی | - شماره خبر : 726
1402-08-05 14:01 http://hormoz.ir/short/V9vnN
دشمن به دنبال توقف روند تکرار شهید فهمیده‌هاست
امام جمعه شهرستان رودان گفت: دشمن از فرهنگی که پرورش‌دهنده شهدای نوجوان، هراس و وحشت دارد لذا به دنبال توقف روند تکرار شهید فهمیده‌هاست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نمازجمعه عبادی سیاسی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و تبریک روز نوجوان اظهار کرد: شهید فهمیده نوجوان پرورش‌یافته مکتب اسلام و نماد ۳۶هزار شهید سرافراز دانش‌آموز است که امروز تبدیل به الگوی نوجوانان شجاع و مؤمن ایران و جهان اسلام شده است.

امام جمعه رودان با اشاره به ماجرای عملیات استشهادی شهید نوجوان لبنانی احمد قصیر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها از شهید فهمیده و دروغ‌پراکنی علیه این شهید سعید اشاره کرده و ادامه داد: در روزگاری که رژیم صهیونیستی سه روزه بیروت، پایتخت لبنان را اشغال و آنجا را فلسطین دوم می‌دانست اما شهید احمد قصیر نوجوان با الهام از فداکاری شهید فهمیده، ۱۴۱ صهیونیست را به هلاکت رساند و همین عملیات، زمینه‌ساز پیروزی نهایی حزب‌الله در سال دو هزار میلادی شد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال حذف نام و توقف روند تکرار شهید فهمیده‌هاست، افزود: دشمن از فرهنگی که پرورش‌دهنده امثال شهیدان فهمیده، عزیزی، مسلمی و دیگر شهدای نوجوان، هراس و وحشت دارد لذا به دنبال تحریف این فرهنگ و انحراف ذهن نوجوانان ماست و اینجا وظیفه جبهه فرهنگی انقلاب سنگین‌تر می‌شود که مراقب باشند تا در منجلاب جنگ شناختی دشمن گرفتار نشوند.

حجت‌الاسلام بارانی با اظهار تأسف از کوتاهی در معرفی شهدای دانش‌آموز به نوجوانان و نسل جدید اذعان کرد: نسل نوجوان امروز محکم‌تر و بصیرتر، کف میدان دفاع از انقلاب هستند و با یک اتفاق کوچک نباید دچار اشتباه محاسباتی شد زیرا نسلی که امام، اول انقلاب و جنگ را ندیده است اما می‌بینیم که همان مفاهیم را با همان روشن ‌بینی دنبال می‌کند که امثال شهیدان علی‌لندی، آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان از همین نسل هستند.

امام جمعه رودان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با صحنه‌گردانی ایالات متحده آمریکا، آن‌را هلوکاست واقعی و نسل‌کشی ارزیابی و گفت: این جنایات وحشیانه و حمله به بیمارستان ها، مدارس، مساجد و کلیساها و محاصره مردم و تحریم آب، برق، غذا و دارو نشان داد که اساساً حقوق بشر معنایی برای غرب ندارد و بی‌آبرویی بزرگی برای غربی‌ها رقم زد که از قبل بی‌آبرو‌تر شدند.

وی ضمن اشاره به وعده الهی مبنی بر پیروزی مؤمنین در صورت مقاومت و ایستادگی تصریح کرد: مردم غزه با این عملیات تندبادی ویرانگر بر سازه‌های ذهنیتی و نظامات غربی انداختند به گونه‌ای که رژیم مدعی صهیونیستی بعد از ۲۰ روز جرأت حمله زمینی به غزه را ندارد و رفت‌وآمد مقامات غربی به اراضی اشغالی به جای حمایت، بیشتر پیام تنفس مصنوعی به دنیا مخابره کرد.

حجت الاسلام بارانی ضمن بیان خدمات و دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی در حوزه راه‌سازی و افتتاح پروژه‌های کلان در سطح کشور به برخی مشکلات حوزه راه در شهرستان اشاره کرد و یاد آور شد: لازم است، اعتبار لازم جهت اجرای فازهای بعدی جاده‌های در دست احداث از جمله مسیر بخش جغین به مرکز شهرستان تامین شود تا مطالبه به حق مردم شریف و نجیب این منطقه به زودی محقق شود.

انتهای خبر/

نظرات