خبر های امروز : 16
سیاسی | - شماره خبر : 3996
1403-04-04 08:22 https://hormoz.ir/short/NE9n2
خدمات شهیدرئیسی، منشأ مشارکت امیدوارانه مردم در انتخابات
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تبیین ابعاد مختلف خدمات دولت رییس جمهور شهید را منشأ حضور و مشارکت حداکثری و امیدوارانه مردم دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی یکشنبه شب در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان که با دستورکار برنامه‌‌ریزی برای گرامیداشت چهلم شهدای خدمت برگزارشده بود، اظهار کرد: برگزاری باشکوه اربعین شهدای خدمت اهمیت بسیاری دارد و نباید در میان مسائل مهم جامعه حق شهدای خدمت گم شود.

وی افزود: تبیین دستاوردهای و عملکرد دولت رییس‌جمهور شهید علاوه بر تأثیر بسیار بر مشارکت آگاهانه مردم، در انتخاب اصلح نیز به مردم کمک می کند و لازم است همزمان با آیین های دعای پرفیض کمیل مراسم گرامیداشت سیدالشهداء خدمت و یاران ایشان نیز برنامه‌ریزی شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار تبیین باشند و دستاوردهای دولت را بصورت‌های هنرمندانه اطلاع رسانی کنند که دراین بین نقش مدیران روابط‌عمومی‌ اهمیت ویژه‌ای دارد.

کامرانی تصریح‌کرد: با توجه به اینکه شهید آیت الله رئیسی بخش عمده‌ای از دوران خدمت‌ خود را در دستگاه قضائی بودند لازم است از فرصت هفته قوه قضائیه برای معرفی دستاوردهای شهید آیت الله رئیسی استفاده کنند.

گفتنی است، در این نشست درخصوص برنامه‌های آیینی مردمی بزرگداشت شهدای خدمت در قالب های سوگواره‌ها، شعرخوانی و نمایشگاه گفتگو و زمان برگزاری اربعین شهدای خدمت ۱۲تیرماه مصادف با شهادت مسافران هواپیمای ایرباس تعیین شد.

انتهای خبر/

نظرات