خبر های امروز : 3
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
حوادث ۱۳آبان‌ ثابت کرد آمریکا آغازگر دشمنی‌هاست
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد: سابقه تاریخی مبارزات دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان‌ماه نشان داد آمریکا آغازگر دشمنی‌هاست.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به جنایات رژیم منحوس پهلوی و به شهادت رساندن تعدادی از دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان‌ماه سال ۵۷ اظهار کرد: روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار یک درایت و سابقه‌ای را در مبارزه با استکبار جهانی نشان می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در ادامه افزود: استکبارستیزی را باید یکی از محوری‌ترین مفاهیم موجود در اندیشه و گفتمان امام خمینی(ره) دانست که ردپای آن در قول و فعل ایشان در طول دوران حیاتشان آشکارا قابل مشاهده است.

وی گفت: آمریکا و استکبار، انسان‌های استعمارگر و جنایت‌کاری بودند که دشمنی خود را آنها با نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران آغاز کردند.

حجت‌الاسلام حقانی همچنین گفت: سابقه تاریخی مبارزاتی دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ماه نشان می‌دهند که آمریکای جنایتکار دشمنی را آغاز کرده‌اند و در اذهان جامعه ما این‌گونه برداشت می‌شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه ما شروع‌کننده این دشمنی نبودیم که دست برداریم، تصریح کرد: نقل تواریخ نشان می‌دهد که ما شروع‌کننده نبودیم و این بدعهدی و مستکبر بودن خوی آمریکایی‌ها و شهادت دانش‌آموزان است که همچنان در دنیا ادامه پیدا می‌کند.

وی به دخالت‌های آمریکایی‌ها در استقلال کشورهای همسایه، همانند دخالت در کشورهای عراق، فلسطین، افغانستان و... اشاره و خاطرنشان کرد: امروز دشمنی آنها با ملت فهیم و انقلابی ما نیز با ادعای عدم استقلال ایران ادامه پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی در بخش پایانی سخنان خود اذعان داشت: در حال حاضر نماد بارز آن، مردم مظلوم، بی‌دفاع اما مقاوم فلسطین را با حمایت همه‌جانبه از دولت غاصب و کودک‌کش صهیونسیتی که سرزمین مردم فلسطین را غصب کرده‌اند و با اختصاص تسهیلات و تجهیزات و حتی اعزام نفرات که تمامی اذهان مردم دنیا مخالف اسرائیل هستند، همکاری می‌کنند.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ