خبر های امروز : 14
سیاسی | - شماره خبر : 4065
1403-04-08 12:07 https://hormoz.ir/short/eqrz0
حضور و انتخاب، دو بال عبور مشکلات است
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: حضور حماسی و انتخاب اصلح دو بال هستند که تضمین کنند آینده ایران اسلامی و برای پیشرفت و عبور از مشکلات نیازمند هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی پولادی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد حضور حماسی ملت ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور آینده را شاهد هستیم.

وی افزود: ملت ایران انتخاب زودهنگام دیگری را نیز تجربه کردند و این تجربه و حضور ملت در طول تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: ملت ایران دو تکلیف عهده‌دار است نخست حضور حماسی و توصیه دیگران به مشارکت و انتخاب اصلح و شناخت آن و معرفی به دیگران است.

پولادی ادامه داد: کسانی که به‌عنوان نامزد ریاست‌جمهوری توسط شورای نگهبان انتخاب می‌شوند صالح هستند و یک نفر نیز به‌عنوان اصلح انتخاب خواهد شد و که مردم در انتخاب خود شاخصه‌های امامین انقلاب را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: مردم باید توجه داشته باشند امروز به کدام روش برای اداره کشور نیازمند هستیم و رأی خود را بر این مبنا قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تأکید کرد: حضور حماسی و انتخاب اصلح دو بال هستند که تضمین کنند آینده ایران اسلامی و برای پیشرفت و عبور از مشکلات نیازمند هستیم.

پولادی عنوان کرد: ما از اول انقلاب با شعار «ما می‌توانیم» آمدیم و با انتخاب اصلح از موانع عبور خواهیم کرد که ما نسل ما می‌توانیم هستیم و آینده انقلاب را ضمانت می‌کنیم.

وی افزود: اصلی‌ترین مؤلفه قدرت در هر نظامی مردم هستند و مردم ایران اسلامی پای حاکمیت و نظام هستند و در همه عرصه‌ها هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تأکید کرد: امروزی ایران قوی‌ترین و قدرتمندترین نظام در دنیا است چرا که مؤ رالفه قدرت آن ملت بصیر و صبور ایران هستند.

انتهای خبر/

نظرات