خبر های امروز : 9
سیاسی ,سیاسی | - شماره خبر : 1857
1402-11-06 15:54 https://hormoz.ir/short/Vvdj3
ائمه جمعه هرمزگان:
حضور در انتخابات خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان است
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان است، گفت: حراست از ایران اسلامی توسط مردم و انتخاب شایسته آن‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان است، گفت: حراست از ایران اسلامی توسط مردم و انتخاب شایسته آن‌ها انجام می‌شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به طوفان الاقصی گفت: این طوفان با غرب آسیا چه کرده است؟ گرد و غبارهای آن کنار رفته و هیجان‌های جنگ غزه تمام شده؛ کاهش نفوذ رژیم غاصب صهیونیستی از برکات طوفان الاقصی بوده است، کشورهای منطقه که دل به رژیم غاصب بسته بودند و می‌خواستند آنها منافعشان را تامین کنند الان می‌دانند آویزان شدن به این رژیم بی‌چاره اوج بی‌عقلی است.

 

عبادی‌زاده ادامه داد: آنهایی که مسابقه می‌دادند برای ارتباط با رژیم منفور صهیونیستی الان می‌دانند که صهیونیست غاصب نمی‌تواند حتی خودش را نجات دهد.

 

وی افزود: حضور منطقه‌ای ایران تقویت شده است و دشمن اذعان می‌کند که قدرت ایران و کشورهای مقاوم منطقه نه تنها در غرب آسیا بلکه در جهان تقویت شده و امروز شاهد هستیم که چگونه یمن با آمریکا در حال مبارزه است و نقش آمریکا در دنیا نیز در حال کاهش است و این روزها زمزمه خروج آمریکایی‌ها از سوریه و عراق در رسانه‌های غربی به گوش می‌رسد.

 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: امروز از آمریکا تنها غرش مانده و قدرت ندارند و غرب امروز رو به افول است و این از برکات طوفان الاقصی است.

 

نظرات