خبر های امروز : 0
اجتماعی ,اجتماعی | - شماره خبر : 508
1402-07-22 10:21 http://hormoz.ir/short/NK1Qe
توزیع بیش از 1300 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان از برگزاری آئین ازدواج آسان و اهدا 1300 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی استان به زوج‌های جوان و نیازمند خبر داد.

یاسین باوقار، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در جهت تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر فرهنگ‌سازی ازدواج آسان ۱۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان هرمزگانی اهدا خواهد شد. 

 

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان افزود: اقلام جهیزیه‌ شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی و ظروف واتو و فرش و پتو و سرویس قاشق و چنگال  است که با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه و کمک به افزایش جمعیت به زوج‌های جوان سراسر استان اهدا خواهدشد.

 

باوقار ضمن اعلام مشارکت کمیته امداد در تهیه این جهیزیه‌ها گفت: قریب به ۶۰۰ سری از جهیزیه ها متعلق به مدد جویان کمیته امداد است. باوقار دستگیری از نیازمندان، تشویق جوانان به امر ازدواج و همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی و تولید کنندگان داخلی را از اهداف دیگر اجرای این طرح دانست و گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی  با روحیه بسیجی وایثارگری برای خدمت به مردم و نیازمندان در صحنه حضور دارند و تلاش های گسترده‌ای را در راستای محرومیت زدایی و کمک به اقشار مختلف جامعه انجام می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در حوزه محرومیت‌زدایی اقدامات مهمی انجام داده است، خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلفی برای رفع محرومیت اقدامات شایسته و ارزشمندی انجام داده که در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت سد تغذیه مصنوعی دشت سیرمند، راهسازی، ساخت مسکن مددجویان و مسجد در روستاهای محروم، اجرای طرحهای بزرگ آبرسانی به مناطق محروم و غیره بوده است.

 

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان در پایان اضافه کرد: بسیج سازندگی پای کار ازدواج جوانان آمده تا علاوه بر ترویج ازدواج آسان بتواند مشکلات زوجین نیازمند را در حد توان مرتفع کند.

 

انتهای خبر/

نظرات