خبر های امروز : 4
سیاسی | - شماره خبر : 4184
1403-04-15 08:59 https://hormoz.ir/short/NBdY9
انتخاب اصلح، ایران قوی را شکل می‌دهد
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به شور مردم برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتخاب اصلح، مسیر را برای ایران قوی فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده صبح امروز در حاشیه برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری، همه دشمنان دست به دست هم دادند تا مردم را از مشارکت مدنی خود دور کنند و نقش‌آفرینی خود را برای تشکیل ایران قوی، کمرنگ کنند و این تلاش بی‌نتیجه دشمن ماند چون مردم درک صحیحی از انتخابات دارند.

وی افزود: تلاش و کوشش دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود درخصوص کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، بر همه مردم ایران اسلامی، آشکار و مبرهن است. 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: چشم مردم آزاده جهان به مردم ایران است که امروز حماسه خلق می‌کنند.

عبادی‌زاده بیان کرد: مردم همیشه در این انقلاب نقش آفرین بوده‌اند و دشمنان هم چشمشان امروز به ملت ایران است و البته دشمن نمی‌خواهد پیشرفت ایران اسلامی را ببیند.

وی با بيان اينكه انتخابات ریاست‌جمهوری در دور دوم نسبت به دور اول، از حساسيت بیشتری برخوردار است،  تصریح کرد: مردم با درک بهتری در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت خواهند کرد و قطعا امروز مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران را مأیوس و نا امیدی خواهند کرد.

عبادی‌زاده ادامه داد: مردم با انتخاب اصلح خود، مسیر را برای تشکیل ایران قوی فراهم می‌کنند. 

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با حضور در مسجد قدس، رأی خود را در مرحله دوم انتخابات به صندوق انداخت.

انتهای خبر/

نظرات