خبر های امروز : 0
اجتماعی ,اجتماعی | - شماره خبر : 513
1402-07-22 14:00 http://hormoz.ir/short/4OXbe
تفاهم‌نامه ۹۰۰ میلیاردریالی تأمین لوله برای آبرسانی
استاندار هرمزگان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ۹۰۰ میلیاردریالی تأمین لوله برای آبرسانی در استان، گفت: صنایع جهت تأمین لوله و زیرساخت‌های حل مشکل آب استان پای‌کار بیایند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز به نقل از روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی صبح شنبه ۲۲ مهرماه، در مراسم امضای سه تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری هرمزگان، سازمان برنامه‌وبودجه استان، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، پالایشگاه نفت بندرعباس، شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس، شرکت فولاد هرمزگان جهت تأمین لوله موردنیاز پروژه‌های آبرسانی به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال، گفت: از صنایع همراه در تأمین زیرساخت‌های موردنیاز آبرسانی نهایت قدردانی را داریم.

 

استاندار هرمزگان افزود: برخی از مسائل به‌تنهایی توسط دولت قابل‌حل نیست چرا که منابع دولتی محدود هستند و باید تمام ظرفیت‌ها مانند مسئولیت‌های اجتماعی و مولد‌سازی را پای‌کار بیاوریم.

 

دوستی با اشاره به صدور مجوز برای احداث آب‌شیرین‌کن‌های جدید، عنوان کرد: دولت سیزدهم اتفاقات مبارکی را در حوزه شیرین‌سازی آب دریا رقم زده است و از نیمه دوم مهرماه تا نیمه اول آبان‌ماه چندین آب‌شیرین‌کن در استان به مرحله بهره‌برداری رسیده و یا در مرحله تست برای وارد مدار شدن است‌.

 

 نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، عنوان‌کرد: آب‌شیرین‌کن‌های زیارت، باسعیدو، تنب، هرنگ، سوزا و ۲۰۰ هزارمترمکعبی به اتمام رسیده است و سرعت احداث و توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها در استان مناسب است ازاین‌رو نیاز است احداث شبکه انتقال هم به‌سرعت انجام شود.

 

استاندار هرمزگان، تأکید کرد: به همه مدیران صنایع اعلام می‌کنیم، واقعاً اگر دغدغه مردم را دارید در امر آبرسانی به کمک بیایند و هر صنعت تأمین بخشی از لوله‌ها و تجهیزات موردنیاز در احداث شبکه انتقال آب را بر عهده بگیرد‌.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، کمک بزرگی به دولت در بحث حل مشکل آب مردم استان است و برای تأمین لوله طبق تفاهم‌نامه ۹۰ میلیاردتومانی امروز، پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان و صبا فولاد خلیج‌فارس مشارکت کرده‌اند‌.

 

انتهای خبر/

 

نظرات