خبر های امروز : 2
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
امپراتوری دروغ با بصیرت مردم شکست خورد
معاون سیاسی فرماندار حاجی‌آباد با بیان اینکه امپراتوری دروغ با بصیرت مردم شکست خورد، گفت: بیشترین دروغ رسانه‌های غربی، طرح کشته‌سازی بود.

محمد سالارپور در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: اغتشاشات سال گذشته، با نقش‌آفرینی و مشارکت سرویس‌های اطلاعاتی حدود ۲۰ کشور و با دروغگویی‌ها درباره نحوه فوت مهسا امینی و سناریونویسی‌های رسانه‌های ضد انقلاب و همراهی برخی سلبریتی‌ها آغاز شد و دشمن در یک جنگ‌ترکیبی تمام روش‌های خرابکارانه و ضد امنیتی را عملیاتی‌کرد. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری حاجی‌آباد افزود: طرحی که‌ در اتاق‌های فکر کشورهای غربی‌ شکل‌گرفت و با پشتیبانی مالی و تسلیحاتی و رسانه‌ای به‌مرحله‌ی اجرا در آمد. اما آنچه در اغتشاشات سال گذشته نمود بیشتر داشت نقش مستقیم رسانه‌های معاند در تحریک و تهییج اغتشاشگران به صورت علنی بود به نحوی که‌ برخی از این رسانه‌ها به‌ اتاق جنگ تبدیل و با دروغ‌پراکنی سعی در دامن زدن به اغتشاشات داشتند.

 

سالارپور ادامه داد: بیشترین دروغ‌های این رسانه‌ها، طرح کشته‌سازی بود، دشمن با متوسل شدن به این حربه برای تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی طرح کشته‌سازی را دنبال می‌کرد. بر این اساس که رسانه‌های ضد ایرانی فوتی‌های حوادثی مثل مسمومیت و تصادف را به‌جای کشته‌های اغتشاشات معرفی می‌کردند و هربار با برملا شدن دروغشان به سراغ سوژه جدید و دروغی دیگر می‌رفتند.

 

وی همچنین گفت: برابر برخی گزارشات، حدود ۱۷هزار دروغ از پنج شبکه رسانه ظرف مدت‌ یک ماه تولید و به طور مداوم منتشر می‌شد؛ اما راستی‌آزمایی اخبار منتشرشده از سوی رسانه‌های معاند توسط صداوسیما و رسانه‌های داخلی و همچنین بصیرت ملت شریف ایران باعث شکست امپراتوری دروغ‌ شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار حاجی‌آباد اضافه کرد: حال که آتش آغتشاشات در کشور خاموش شده اما این موضوع برای ضد انقلاب قابل قبول نیست و طی این مدت، تمام تلاش خود کردند تا با استفاده از دروغ‌های بزرگ و کوچک، آتش اغتشاشات را بار دیگر شعله‌ور کند و به مخاطب القاء کنند که اغتشاشات زنده است، اما با بصیرت مردم ایران اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، دروغ‌های دشمن بار دیگر برملا شد.

 

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ