خبر های امروز : 9
فرهنگی ,فرهنگی | - شماره خبر : 1659
1402-10-20 13:04 https://hormoz.ir/short/VwB3e
امام جمعه کیش:
یادمان شهدای غواص در جزیره کیش نصب شود
امام جمعه کیش با تأکید بر نصب نمادی از شهدای غواص در این جزیره گفت: برکات کشورمان از شهداست.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در یادوراه شهدای غواص جزیره کیش اظهار کرد: برنامه‌ یاد و خاطره شهدا در جزیره کیش باید بسیار انجام شود تقاضا و خواهشی که دارم و پیگیری شود تحقق یابد یک نماد از شهدای غواص در جزیره کیش داشته باشیم که یادمان کنگره ملی شهدای غواص باشد.


امام جمعه جزیره کیش عنوان کرد: از ساختمان که زمان طاغوت مانده است برای موزه آثار حفظ ارزش‌های شهدای غواص به طور دائمی استفاده شود.

حجت‌الاسلام بی‌نیاز مطرح کرد: هر کجا شهیدی است آنجا احیا می‌شود و قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم پیام شهدا را به نسل‌ها منتقل کنیم بر حجاب و عفاف و خدمت خالصانه به مردم داشته باشیم و راه شهدا را اینگونه ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: شهدا زنده‌اند به شهدا اموات نگویید شهدا حیات جاودان پیدا می‌کنند و ما نمی‌توانیم حیات شهدا را درک کنیم؛ شهدا زنده اند چونکه برکات کشورمان از آنان است و شهدا بالاترین مقام را دارند.

امام جمعه جزیره کیش با بیان اینکه وظیفه ما نسبت شهدا چیست؟ برگزاری مراسم برای شهدا و تکریم خانواده شهدا؟ خاطر نشان کرد:  اینها کافی نیست ما باید یاد آنها را زنده نگه داریم و راه شهدا را ادامه دهیم و یادمان باشد که شهدا در چه راهی به شهادت رسیدند و جامعه خودمان را تقویت کنیم.

انتهای خبر/

نظرات