خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 4041
1403-04-07 12:29 https://hormoz.ir/short/4Xldy
با شرکت در انتخابات، جمهوریت را تقویت کنیم
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: با شرکت در انتخابات جمهوریت و اسلامیت را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات سبب تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، لذا ما در انتخابات شرکت می‌کنیم که هم اسلامیت و هم جمهوریت تقویت شود، همچنین امام امت بر اساس دین مبین اسلام قیام کرد تا که دستورات این دین به خوبی اجرا شود.

وی افزود: یک مقبولیت داریم و یک مشروعیت، مقبولیت اینکه مردم بخواهند و مشروعیت این است که اسلام پیاده و نهادینه شود، پس حکومت ما مقبولیت دارد چون مردم قیام کردند و هم مشروعیت دارد چون دستورات اسلام پیاده و اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر گفت: دشمن تمام تلاشش بر این است که مقبولیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد، اینکه دشمن امروز تمام بلندگوهای رسانه‌ای خود را فعال کرده و صدها شبکه و سایت و بنگاه‌های دروغ‌پراکنی را به خط کرده است که مردم در انتخابات شرکت نکنند، هدفشان این است که با حضور کمرنگ مردم جمهوریت و اسلامیت از بین ببرند، چراکه دشمن نه مردم را قبول دارد و نه اسلام را.

غلامی ادامه داد: زمانی که با قرآن‌سوزی، کتاب قانون مسلمانان، کتاب مقدس امت اسلام را آتش زدند همین غربی‌ها  و کشورهای استکباری بودند که به آنها پناه دادند، وقتی نسبت به مقدسات اسلام توهین می‌شود، پناهگاه این افراد، غرب و آمریکا هستند، و این بیانگر آن است که اینان با دین مبین اسلام مشکل دارند .

وی بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر علیه ملت ایران اعمال می‌کنند با این هدف است که به مردم و اسلام ضرر برسانند، مانند تحریم دارو که بسیاری از کودکان و مردم، به همین دلیل، جان خود را از دست می‌دهند.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: اسلام ناب محمدی اسلامی است که امروز مروج انقلاب اسلامی است، دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی و پس از آن، فروپاشی جمهوریت و اسلامیت، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کند، اگر مردم در انتخابات شرکت نکردند قطعا قدرت چانه‌زنی و اقتدارمان در سطح بین‌المللی کاهش می‌باید و دشمن همین را می‌خواهد دشمن نمی‌خواهد ملت ایران قوی باشد.

غلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و مستکبران را بر سر جای خود نشاند، مستکبران باز هوس کردن برگردند و مانند فرعونیان، مستکبرانه بر ملت ما حکومت کنند اما ملت فهیم ایران تا این لحظه در صفحه حضور داشته و از این به بعد هم خواهند بود، لذا حضور در انتخابات واجب عینی است و تک تک افراد مسئولیت دارند در انتخابات شرکت کنند. 

وی با اشاره به اینکه انتخابات هم حق است و هم تکلیف، تشریح کرد: بنابراین با حضور خود در روز جمعه، به استکبار «نه» می‌گوئیم و اسلام را تقویت می‌کنیم و مردم‌سالاری دینی را در کشور نهادینه می‌کنیم.

نظرات