خبر های امروز : 2
فرهنگی | - شماره خبر : 5431
1403-07-29 00:05 https://hormoz.ir/short/4yQa0
فرازی از وصیت‌نامه شهید طلبه قنبری:
با اسلام و امام (ره) لج نکنید
شهید طلبه عبدالمجید قنبری در وصیت‌نامه‌اش آورده است: این همه باخدا لج نکنید، با اسلام لج نکنید، با امام (ره) لج نکنید، با جنگ لج نکنید که اگر خدا با شما لج کرد دیگر همه‌تان کج می‌شوید و نه‌تنها کج بلکه نیست و نابود می‌شوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، شهید عبدالمجید قنبری یکم اردیبهشت‌ماه سال ۴۶ در بندرعباس به دنیا آمد، تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در بندرعباس و بهبهان گذراند و دوره متوسطه را در رشته تجربی درس خواند و هم زمان به فراگیری قرآن و معارف اسلامی پرداخت.

این شهید طلبه در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: بدانید و آگاه باشید ای اقوام و خویشان که حجت خدا بر همه ما تمام شد؛ خون این شهیدان یقه ما را در صحرای محشر می‌گیرد. ای آن‌هایی که همواره در فکر مال‌ومنال دنیا هستید به خود آیید تا دیر نشده نه خدا دارید نه پیغمبر دارید نه امام دارید نه ولایت دارید نه نماز دارید نه‌روزه؛ همانا شما خائنان به دین خدا و خون شهدا هستید.

شهید قنبری در بخش دیگری از وصیت‌نامه‌اش آورده است: این همه باخدا لج نکنید، با اسلام لج نکنید، با امام لج نکنید با جنگ لج نکنید که اگر خدا با شما لج کرد دیگر همه‌تان کج می‌شوید و نه‌تنها کج بلکه نیست و نابود می‌شوید.

وی در بخش پایانی وصیت‌نامه‌اش آورده است: اما از امید بگویم؛... اگر یک‌قدم به‌سوی خدا بروید، صد قدم به‌سوی شما می‌آید و دست شما را می‌گیرد چه‌بهتر که زودتر به خود بیاییم و به درگاه خداوند بشتابیم. 'این نوشتن از ما، وصل کردن از شما' این را به‌عنوان وظیفه نوشتم و گروه با این کارهای شما هیچ ضرر و زیانی به‌جانب اسلام و مسلمانان نمی‌رسد.

انتهای خبر /

نظرات