خبر های امروز : 14
سیاسی | - شماره خبر : 4080
1403-04-08 16:14 https://hormoz.ir/short/VbrLL
انتخابات از زاویه دید مردم هرمزگان
فرایند آغاز انتخابات از صبح آغاز و مردم ایران اسلامی از ساعات اولیه پای صندوق رأی بودند و هر کدام از زاویه دید خود به این انتخابات چشم دوختند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، روز موعود رسید و مردم ایران با عزمی همیشگی برای ساختن یک حماسه دیگر که امتداد و مکمل راه شهدای خدمت است به‌پای صندوق‌های رأی آمدند تا باز دیگر بگویند ما می‌توانیم و نسبت به سرنوشت کشور خود بی‌تفاوت نیستم را به گوش جهانیان برسانند.

آری آمدند تا خدمتگزاری رئیس‌جمهور شهید بی‌نتیجه نماند و خواست دشمن تحقق نیابد و شهدا که خون خود را نثار کردند بدانند مردم هنوز خون شما را بهترین پشتوانه خود می‌دانند.

این مردمان دیار ایران‌زمین حرف رهبر خود را پشتوانه خود می‌دانند و در طول تاریخ انقلاب نشان دادند که امامین انقلاب را اولویت و در راستای فرامین آنها گام بر می‌دارند تا به انقلابشان آسیبی نرسد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ایران از صبح روز جمعه آغاز شد و از همان ساعت اولیه مردم برای رأی دادند به‌پای صندوق آمدند و در هرمزگان مانند سایر استان‌ها نیز آمدند تا علقه خود را به کشور نشان دهند و گوی سبقت را برخی ربودن و قبل از آغاز انتخابات پشت درهای بسته ایستادند و باغیرت آمدند بگویند ایران اسلامی برای ما مهم است.

در هرمزگان در همان ساعات اولیه مردم، مسئولان و همه اقشار از ورزشکار، کارمند، کارگر و همه‌وهمه به‌پای صندوق رأی آمدند و گران‌قدرترین نظر خود که سرنوشت آنها را رقم می‌زند را انجام دادند.

 امروز روزی سرنوشت‌ساز برای کشور است 

یکی از شهروندان بندرعباس که سرمربی فوتبال زنان فولاد هرمزگان گفت: امروز روزی سرنوشت‌ساز برای کشور است و ازآنجایی‌که به سرنوشت کشور علاقه داریم آمده‌ایم رأی بدهیم.

وی عنوان کرد: به همه کسانی که سرنوشت کشور را دوست دارند دعوت می‌کنم در این امر مهم شرکت کنند.

برای عمران، آبادانی، پیشرفت و توسعه مشارکت حداکثری داشته باشیم

یکی دیگر از شهروندان هرمزگان گفت: امروز ۸ تیرماه روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حال برگزار است و از تمام ملت شریف ایران به‌ویژه جوانان و بانوان هرمزگانی تقاضا داریم برای ایران در این انتخابات فرصت را غنیمت شمردند برای عمران، آبادانی، پیشرفت و توسعه مشارکت حداکثری به طور خاص داشته باشند.

وی بیان کرد: ما در این انتخابات باید حضور پیدا کرده و اصلح را انتخاب و برای ایران عزیز تمام تلاش خود را انجام دهیم.

انتهای خبر /

نظرات