خبر های امروز : 4
اجتماعی ,اجتماعی | - شماره خبر : 2145
1402-11-28 09:29 https://hormoz.ir/short/en08K
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هرمزگان خبر داد:
امکان دریافت ۲ حقوق در یک خانواده
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هرمزگان گفت: زنان بیمه‌شده عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از دو حقوق همزمان برخوردار خواهند شد.

محمدعلی دشوارگر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ از اجرای قانون حمایت از خانواده در صندوق خبر داد و گفت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کلیه بانوان مشمول می‌توانند با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر همزمان با همسر خود، بازنشسته و حقوق ماهیانه بازنشستگی دریافت نمایند.

وی در تشریح این قانون افزود: در شرایطی که زن و مرد هر دو بیمه‌پرداز بیمه‌های اجتماعی باشند، درصورت فوت شوهر و برقراری حقوق و مزایا برای بازماندگان، زن می‌تواند علاوه بر دریافت حقوق بازنشستگی یا ازکارافتادگی خود، حقوق شوهر را نیز دریافت نماید و حقوق وی در صورت ازدواج مجدد زن نیز برقرار خواهد ماند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان تصریح کرد: کلیه زنان مشمول می‌توانند جهت عضویت و بهره‌مندی از این مزیت به دفاتر کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مراجعه نمایند.

انتهای خبر/

نظرات