خبر های امروز : 0
سیاسی | - شماره خبر : 3937
1403-03-31 21:53 https://hormoz.ir/short/4z3pD
پرخاشگری در رسانه ملی اشتباه محض است
مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان با بیان اینکه پرخاشگری در رسانه ملی اشتباه محض است، گفت: ما شدیداً این گونه حرکات را محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبر میرزایی، مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» در خصوص بداخلاقی در برنامه زنده میزگرد فرهنگی در رسانه ملی، اظهار کرد: یکی از مباحثی که مقام معظم رهبری در سال جاری در سالروز ارتحال حضرت امام (ره) مطرح کردند و تنها در یک جمله درباره انتخابات فرمودند: که کاندیداها اخلاق را رعایت کنند، این نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی افزود: این نشان می‌دهد که رهبر معظم انقلاب با نگاه وسیع خود به تمام مسائل کلان و ریز کشور اهمیت می‌دهند و احساس ایشان بر این بوده است که خدای‌ناکرده در روزهای که تنور انتخابات داغ است مسئولان و مردم به سمت فضای بی‌اخلاقی کشیده نشوند.

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان با ابراز تأسف از چنین کارها در برنامه زنده تلویزیونی گفت: مشاهده شده برخی از مشاورین کاندیداها یک‌سری بی‌اخلاقی‌ها را انجام دادند و بالاخره سعه‌صدر جز لاینفک جریانات مدیریتی است و نمی‌شود این موضوع را نادیده گرفته شود.

میرزایی ادامه داد: کاندیداها و مشاوران و کسانی که با آنها همکاری می‌کنند باید سعه‌صدر داشته و باحوصله جواب دهند و پرخاشگری و تندرویی و استفاده از الفاظ نادرست شرایط را بد می‌کند تا جایی که به خود کاندیداها ضربه می‌زند و اگر مشاور دغدغه نامزد را داشته باشد بایستی خیلی با آرامش بیشتر برخورد کند.

وی اظهار کرد: از این نظر بایستی همه چه در زندگی شخصی و اجتماعی و هم در فضاهای که اکثر مردم بیننده و شنونده هستند و حتی در برنامه‌های سیاسی خودمان اخلاق‌مداری را فراموش نکنیم و مخصوصاً در انتخابات اخلاق‌مدار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان ادامه داد: ما شدیداً این گونه حرکات از هر طرفی چه اصلاح‌طلب و چه اصول‌گرا را محکوم می‌کنیم. چون این اتفاقات باعث غبارآلود شدن فضای جامعه باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

میرزایی تأکید کرد: از طرفی مردمی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات و رأی بدهند می‌گویند خوب اینها با چنین مشاورینی چگونه مشکلات را می‌خواهند برطرف کنند.

وی عنوان کرد: ما امروز نیازمند به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم و چنین رفتاری‌های هم به کاندیداها و هم به وجه مملکت در عرصه جهانی ضربه خواهد زد.

انتهای خبر/

نظرات