حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/06/14 | 2024/09/04

Logo

باحضور مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزار شد؛

گعده‌های تمدن‌ساز ویژه بانوان تقریب مذاهب در بندرعباس

گعده‌های تمدن‌ساز ویژه بانوان تقریب مذاهب در بندرعباس

گعده‌های تمدن‌ساز ویژه بانوان تقریب مذاهب با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی ظهر امروز در گعده‌های تمدن‌ساز ویژه بانوان تقریب مذاهب بندرعباس اظهار کرد: همه این جمع مسلمانند و این مذهب و آن مذهب نداریم، جداسازی، خود خلاف اتفاق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: هرچه جوانان در فضای تشیع و تسنن دیندارتر پیش بروند، اسلام پیشرفت کرده است، اگر جوان و نوجوان اهل تسنن از دین، دوری کند شیعه نمی‌شود بلکه بی‌دین می‌شود گ، همچنین اگر جوان و نوجوان اهل تشیع بی‌دین شود پیرو اهل تسنن نمی‌شود بلکه این هم بی‌دین می‌شود پس یک وجه اشتراکی داریم برای اینکه مردم را دیندار به پیش ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین حقانی ادامه داد: این جمع‌ها درصورتی مفید است که دور هم جمع بشویم و عملیات مشترک دینداری مردم را برنامه‌ریزی کنیم.

وی اضافه کرد: زن در اسلام یک موجود، انسان مستقل با هویت جدی است یک زن در غرب یک زن ابزارآلاتی، قابل استفاده بازاری کسبه ای است به این زن که تو اسلام یک هویت جدا گانه ای دارد،آن زنان و مردان حمله می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان یادآور شد: چرا این جمع نمی‌تواند دفاع کند نمی‌خواهد عملیات طراحی کند برای دفاع از حقوق زن؟ می‌شود طراحی کرد و شیعه و سنی هم ندارد برای عمل کردن به قرآن در زندگیمان، شیعه و سنی ندارد، مسلمانیم، فعالیت‌ها و عملیات‌های مشترک زیاد می‌توان طراحی کرد.

 

وی ادامه داد: اتفاقات و شبهات، جوانان ما را از اسلام دور می‌کند. اگر این گعده‌ها و گفتگوها به طراحی عملیات برسد این وحدت نتیجه داده است. لذا باید به دنبال راهکار برای انجام عملیات مشترک باشیم.

 

حقانی گفت: در میدان مقابله با دشمنی که می‌خواهد مردم دنیا و مسلمانان را بی‌دین کند باید بتواند عملیات مشترک طراحی کند که مردم و جامعه ما را به سمت دینداری سوق دهد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از