حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/06/14 | 2024/09/04

Logo

زندگی امام رضا (ع) مکتب انسان‌ساز است
رئیس سازمان تبلیغات بندرخمیر:

زندگی امام رضا (ع) مکتب انسان‌ساز است

رئیس سازمان تبلیغات بندرخمیر گفت: زندگی اهل‌بیت و امام رضا (ع) یک زندگی سراسر پاک و خدایی است؛ مکتبشان، مکتب انسان ساز و حیاتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) گفت: عشقی که ما به اهل‌بیت، خوبان و پاکان و برگزیدگان داریم یک عشق خدایی است و این عشق هم برای فطرت بشر وجود دارد و دو طرفه است امام رضا (ع)مقامش عالی بوده و همه ما مسلمانان عاشق و دل‌شیفته این امام همام هستیم.

وی مطرح کرد: عشقی که محبین اهل‌بیت به امام رضا (ع)  دارند دو طرفه است ما در زیارت‌نامه امام می‌خوانیم که وقتی به ایشان سلام می‌کنیم، می‌شنوند و جواب ما را می‌دهند؛ امام رضا (ع) به‌عنوان امام رئوف (مهربانی‌ها) و ضامن آهو معروف هستند و عشق به ایشان در قلب همه‌ مسلمانان یک عشق بی‌انتها است و از فطرت ما سرچشمه گرفته است.

رئیس سازمان تبلیغات بندرخمیر بیان کرد: همین طور که در حدیث آمده است که زیارت امام رضا (ع) نصیب افراد خاص می‌شود و این یک عشق پاک و خدایی است که وقتی از امام جواد (ع) پرسیدند پاداش زائر امام رضا (ع)چیست؟ فرمودند به خدا قسم بهشت است.

غلامی تصریح کرد: در حرم امام رضا (ع) خادم‌های حضرت با عشق به زائرها راهنمایی و پذیرایی می‌کنند و امام رضا (ع) راضی نیست که با زائر ایشان بدرفتاری و تندی شود این سیره و عشق به اهل‌بیت عمل به سیره اهل‌بیت است اگر زندگی، رفتار و کردار ما مطابق با رضایت و زندگی اهل‌بیت باشد از آسیب‌های اجتماعی و گناه و گرفتاری‌ها خبری نیست.

وی خاطرنشان کرد: زندگی اهل‌بیت و امام رضا (ع) یک زندگی سراسر پاک و خدایی است؛ مکتبشان، مکتب انسان ساز و حیاتی است و هر کس که درخانه این خاندان را بزند و به محبین اهل‌بیت وارد شود از گناه فرار می‌کند و عشق به خدا در او شکوفا می‌شود و زندگی پاک، طیب و طاهر دارد اگر عشق ما عشق واقعی شد در مسیر اهل‌بیت قدم برمی‌داریم و در این مسیر قطعا سعادتمند و افتخارآفرین خواهیم شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از