حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/06/03 | 2024/08/24

Logo

وقت تلاش مجاهدانه است
امام‌جمعه بندرخمیر:

وقت تلاش مجاهدانه است

امام‌جمعه بندرخمیر گفت؛ امروز وقت کار و تلاش مجاهدانه است، برای حرکت کشور برای تقویت عزت عمومی کشور و ملت عزیز است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی  «هرمز»؛ حجت‌الاسلام شعیب صالحی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته بندرخمیر گفت:  آغاز هفته دولت خدمت همه خدمتگزاران در دستگاه  اجرایی و همه خدمتگزاران که در دستگاه دولتی در حال تلاش هستند تبریک عرض می‌کنیم و گرامی می‌داریم یاد و شهدا دولت را، همچنین یادی کنیم از شهیدان دولت الخصوص  شهید رجایی و شهید باهنر و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی (رضوان الله).

وی افزود: در نظام اسلامی یکی از زیباترین جلوه‌های استحکام ارتباط عمیق به نظام اسلامی همین مسئله مجاهدت تا پای جان است؛ آنهایی که اهل صداقت در گفتار و عمل هستند نکته آنها این است که  تا آنجایی که جان در بدن دارند تلاش می‌کنند چون هدف آنها هدف به اسلام است قبل از اینکه هدف یک نیت متعارف الهی باشد و در چهار چوب نظام اداری قرار بگیرد قبل از آن ارتباط و آن نگاه و اندیشه توحیدی در آنها اصلاح شده آن چیزی که در روزگار به عنوان یک اصل ماندگار می‌ماند.

امام‌جمعه بندرخمیرخطاب به همه خدمت‌گزاران در دستگاه نظام اسلامی مخصوصاً در دولت مطرح کرد: آن اصل ماندگار حلقه وصل ما با اصول و مبانی اعتقادی است آن چیزی که به ما ارزش می‌دهد این حلقه پیدای دست خدا و نصرت خداست که هر مسئولی در نظام اسلامی باید عمیقاً به آن اعتقاد داشته باشد‌.

صالحی خاطر نشان کرد: شهید رجایی (رضوان‌الله) حدود یک سال نخست وزیر  بودند و کمتر از یک ماه رئیس‌جمهور اما به همراه شهید باهنر چنان مخلصانه خدمت کرد در حافظه ملت عزیز ما به عنوان یک الگو خدمت‌گزار نام او ثبت می‌شود.

 

وی بیان کرد: بیش از قریب چهار دهه از شهادت شهید رجایی می‌گذرد و شهید سیدالشهدا خدمت شهید رئیسی عزیز را به عنوان رجایی دوم معرفی می‌کنند در خدمت بی‌منت به مردم چون خالصانه و بی‌منت تلاش کرد.

امام‌جمعه بندرخمیر  بیان کرد: این روزها که ما سخن از آغاز  دولت جدید می‌زنیم و تقریباً زبان محاوره  بیشتر به همین مسائل می‌گذرد توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد اینکه چقدر من برمسنخ مسئولیت و میز مسئولیت بمانم مسئله نیست، این که چقدر و چند روز و چند سال من بتوانم خدمت کنم این  مسئله نیست اینکه چگونه در چه قابی با چه هدفی و با چه انگیزه و همتی من خدمت کرده باشم آن ماندگار است.

صالحی افزود: حادثه عاشورا چهار و پنج  ساعت بود؛ ولی عالم را نجات داده کمیت‌ها خیلی اهمیت ندارد آنچه مهم است کیفیت است.

وی گفت: امروز پیام این وفاق ملی یک نکته است که وقت کار است وقت تلاش مجاهدانه است برای حرکت کشور برای تقویت عزت عمومی کشور و ملت عزیز ما لذا باید عزیزان ما این را به عنوان یک  فرصت ان‌شاءالله استفاده کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از