خبر های امروز : 10
سیاسی | - شماره خبر : 5303
1403-07-18 06:57 https://hormoz.ir/short/N2rng
امام‌جمعه احمدی:
ملت‌های آزاده جهان در کنار جبهه مقاومت هستند
امام‌جمعه بخش احمدی گفت: مردم آزادی‌خواه جهان دوگانه رفتار غربی‌ها را مشاهده می‌کنند و در کنار مردم مظلوم غزه و لبنان ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، اظهار کرد: خداوند کریم در قرآن می‌فرماید هر زمانی جبهه کفر بر شما مسلمانان قد علم کرد در مقابل آن ایستادگی کنید، برای همین است که ما در روزهای سرنوشت‌ساز تاریخ خود زندگی می‌کنیم.

وی افزود: روزهایی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایت‌کار با عملیات‌هایی بی‌رحمانه کودکان و زنان بی‌دفاع مسلمان را به خاک و خون کشانده و هیچ سازمان و نهاد حقوقی و بین‌المللی جلودار آن نیست و همه نظاره‌گر وحشی‌گری او هستند.

امام‌جمعه بخش احمدی بیان کرد: خداوند در قرآن کریم آیه ۱۴ سوره توبه می‌فرماید: قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ / با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزی دهد و سینه‌های [پر سوز و غم] مردم مؤمن را شفا بخشد. پس وظیفه ما مسلمانان این است که با آنها پیکار کنیم و ترسی در دل راه ندهیم و خداوند ما را تضمین می‌کند.

بهزادی عنوان کرد: سکوت جامعه جهانی و دولت‌های آنها ما را بازنمی‌دارد که دست از حمایت از مظلوم برداریم و برای ماشین کشتار این رژیمی سفاک و متجاوز دست بر روی دست بگذاریم؛ بلکه با تمام توان خود در منطقه و جهان فعالیت‌های خود را برای استیفای حقوق مردم مظلوم غزه و لبنان انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: اگر دولت‌ها در کنار مردم غزه و لبنان نیستند؛ اما ملت‌ها و مردم آزاده جهان امروز طعم بی‌قانونی اسرائیل و آمریکا و دوگانگی رفتار آنها را مشاهده می‌کنند و این خود به تعبیر قرآن کریم باعث شادی مظلومان عالم است که انسان‌های آزاده برای هم همدلی می‌کنند.

این کارشناس مسائل دینی تأکید کرد: در فرهنگ اسلام شهادت باشرافت‌ترین نوع مرگ برای انسان است و زندگی دوباره به خود شخص و جامعه می‌بخشد اگر امروز مردم مظلوم غزه و لبنان به شهادت می‌رسند مقدمه زوال این رژیم خواهد بود.

بهزادی یادآور شد: برای آزادی فلسطین از چنگال اهریمن اسرائیل خون‌های پاک زیادی ریخته شده است و مجاهدانی که در راه خدا برای آزادی قدس شریف جان دادند و نتیجه آن که مسلماً پیروزی است.

انتهای خبر/

نظرات