حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/06/14 | 2024/09/04

Logo

خداوند بالاترین پاداش به زائران امام رئوف می‌دهد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه:

خداوند بالاترین پاداش به زائران امام رئوف می‌دهد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: در احادیث داریم بالاترین پاداش را خداوند به زائران امام رضا (ع) می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از مروارید نیوز؛ حجت‌الاسلام خلیفاوی با تسلیت سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) و با اشاره به زندگی این امام بزرگوار گفت: در دوران امامت پربرکت امام رضا (ع) دو رخداد مهم درون مذهبی و فرامذهبی رخ داد که باعث شد بیشتر احادیث امام رضا (ع) احادیث اعتقادی و کلامی باشد.  

وی افزود: در دوران امامت این امام بزگوار بخش قابل توجهی از خواص جامعه به واقفیه پیوستند و منکر امامت امام رضا (ع) شدند و امام کاظم (ع) را مهدی نامیدند و این مسئله باعث شد که امام رضا (ع) در ۲۰ سال پایانی خود به مبارزه با این گروه بپردازد.

خلیفاوی با اشاره به فضائل و ثواب زیارت خاصه امام رضا (ع) عنوان کرد: زیارت امام رضا (ع) آن قدر ثواب دارد که قابل بیان نیست؛ در روایات آمده است زیارت دو معصوم مساوی با زیارت خدای متعال در عرش است. زیارت امام حسین (ع) و زیارت امام رضا (ع) مانند زیارت خدای متعال در عرش قلمداد شده است. در احادیث داریم بالاترین پاداش را خداوند به زائران امام رضا (ع) می‌دهد چرا که همه زائران ایشان را شیعیان اثنی عشری تشکیل می‌دهند.  

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه اضافه کرد: از دیگر آثار و برکات زیارت امام رضا (ع) این است که امام رضا علیه‌السلام در آخرت او را شفاعت می‌فرمایند، اهل‌بیت علیهم‌السلام او را شفاعت می‌کنند، در قیامت در گروه دوستان اهل‌بیت محشور می‌شود، در دنیا و آخرت از لطف و عنایت خاص امام رضا علیه‌السلام بهره‌مند می‌شود.

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از