خبر های امروز : 22
سامانه یکپارچه ۲۰۲۰ پاسخگوی مشتریان اینترنت خانگی
اجتماعی | شماره خبر : 6189
1403-10-04 07:45 https://hormoz.ir/short/V5Xdg
اجتماعی؛
سامانه یکپارچه ۲۰۲۰ پاسخگوی مشتریان اینترنت خانگی
کیفیت پاسخگویی به مشتریان اینترنت پرسرعت و تحقق شعار ارتباطی فراگیر و یکسان‌سازی پاسخگویی در سطح کشور با سامانه ۲۰۲۰ بهبود یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان، در راستای خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان هرمزگانی و به منظور بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان اینترنت پرسرعت، اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ مخابرات منطقه هرمزگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند.

گفتنی است، کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه از مهم‌ترین اهداف استاندارد سازی مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ است.

 در نتیجه، دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز امکان‌پذیر خواهد بود و اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه هرمزگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند.

انتهای خبر/

 

نظرات